Ik heb amoxiciline voor Maaike gekregen.
Maar een andere verpakking als ‘normaal’ en volgens mij zit aan deze ook geen smaakje (zal zo zelf nog even proeven :sick: ).
Maar doen ze vanaf een bepaald gewicht niet meer aan smaakjes erdoor ofzo?
Ze is nu 17.6 kilo.
geloof dat het verschil zit in met of zonder suiker.
als de kids ab moeten hebben krijgen ze ook amoxiline die is suiker vrij
nee dat komt omdat veel zorgverzekeraars alleen de goedkoopste medicijnen vergoeden en je dus een ander merk krijgt echter zijn de werkzame stoffen die erin zitten hetzelfde alleen de prijs is verschillend en soms de hoeveelheid stoffen die in 1 pilletje zitten waardoor je minder of meer moet pakken.
heel veel verzekeringen doen hier aan mee omdat veel producenten van medicijnen de prijzen erg duur maakten en zo de zorgverlening erg duur werd.
@charity wrote:
nee dat komt omdat veel zorgverzekeraars alleen de goedkoopste medicijnen vergoeden en je dus een ander merk krijgt echter zijn de werkzame stoffen die erin zitten hetzelfde alleen de prijs is verschillend en soms de hoeveelheid stoffen die in 1 pilletje zitten waardoor je minder of meer moet pakken.
heel veel verzekeringen doen hier aan mee omdat veel producenten van medicijnen de prijzen erg duur maakten en zo de zorgverlening erg duur werd.
Dit weet ik inderdaad.
Maar ik had het idee dat dit niet zoet gemaakte was en dat leek me zo zielig. (ik had er even aan geroken en het rook zo anders).
Maar Maaike zei gisteren: '‘mmmm Mama dit is echt lekker mag ik nog een beetje’ :mrgreen:
niks aan de hand dus :oops:
@Mamalien wrote:
@charity wrote:nee dat komt omdat veel zorgverzekeraars alleen de goedkoopste medicijnen vergoeden en je dus een ander merk krijgt echter zijn de werkzame stoffen die erin zitten hetzelfde alleen de prijs is verschillend en soms de hoeveelheid stoffen die in 1 pilletje zitten waardoor je minder of meer moet pakken.
Dit weet ik inderdaad.
Maar ik had het idee dat dit niet zoet gemaakte was en dat leek me zo zielig. (ik had er even aan geroken en het rook zo anders).
Maar Maaike zei gisteren: '‘mmmm Mama dit is echt lekker mag ik nog een beetje’ :mrgreen:
niks aan de hand dus :oops:
haha zo zie je maar dat wij ons soms te veel druk maken.