aarrgghhh mijn waterbed...

is kouddddd

het is nu al de 2e keer dat de termostaat stuk is… :twisted:

man wat baal ik hier van zeg!!!

het nadeel is dat je niet meer warm wordt, je lichaam neemt de kou over van het bed en dat is bbbrrrrrr

Oh bah…ik weet nog dat ik jaaaaaaaaaaaren terug een waterbed helemaal geweldig vond. Maar het het nooit gekocht.

Ik sprak laatst m’n buren die er ook eentje hebben. Dat waterbed is echt op…ze liggen in een soort kuil…en willen nooit meer z’on ding.

Buitendat, zei m’n buurman, moet ik wel ERG hard m’n best doen met s.ex…tja dat lijkt mij niet echt handig.

Maar balen joh, moet je er nu iemand bijhalen om de thermostaat te laten maken of kunnen jullie dit zelf?

wij hebben nog wel een thermostaat :angel:

ons waterbed hier heeft het vorig week begeven :wall: :wall: :lol:

Brrrr… dat heb ik ook een keer gehad met mijn oude waterbed. Ben er gewoon in gaan slapen, onder het mom van: ik ben jong en ik houd mezelf wel warm :roll:

Werd midden in de nacht klappertandend wakker en ben dagen stijf geweest. Krijg het weer koud als ik eraan denk.

Mijn waterbed stond nooit aan in de zomer, hij neemt dan de temperatuur aan van de omgeving dus heeeerlijk koel in de zomer (alhoewel, het is 28 graden in mijn kamer met deze hitte). Maar ook in de winter stond hij echt minimaal aan.

We hebben sinds september een nieuw bed maar pff met deze hitte scheelt dat echt hoor (al kunnen het ook de hormonen zijn 8) ).

Groetjes Bianca