aarrgghhh hoe heet dat nummer.....

…en wie is de de zanger …en het ergste van alles…hoe gaat het ook al weer? :?



Mijn man is DJ en vertelt geregeld dat er mensen een plaatje komen aanvragen waarvan ze de zanger en de titel niet weten. Dan komen ze naar hem toe met “heb je dat nummer van die man met die krullen en die leuke danspasjes?” En dan moet hij maar weten wat ze bedoelen. Of mensen die in alle herrie een nummer gaan zingen, nou ja, twee tonen dan. Daar kun je dus niks mee.



Maar nu heb ik het dus zelf! Ik pieker me suf al de hele middag. Ik hoorde een tijd geleden een nummer op de radio en dacht nog “die moet ik opzoeken”. Nu (2,3 of 4 weken verder) weet ik niet meer welk nummer het was, wie de zanger was en hoe het gaat!! :oops: Schiet lekker op dus. Volgens mij is het een nummer uit 1990 en ik zie wel iets van een soort van clip voor me. Een zanger met heel kort haar, in een gekleurd pak (beetje strakker volgens mij) op een discovloer (jeweetwel zo eentje met van die gekleurde tegels). Het is een superleuk nummer, beetje dansnummer, maar dan wel van jaaaaren geleden. Ik dacht er aan toen ik I promised myself hoorde van Nick Camen. Dus ik denk dat het uit hetzelfde jaar komt.



Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er ergens bij iemand een lampje dat gaat branden?

:think: Nee niet echt… ik hoop dat je “verlost” word :-*

Heb je 't je man al gevraagd? :angel: :mrgreen:

D. whahaha :lol:



Ik kan je ook niet helpen ,



heb wel het ändere"nummer"even weer opgezocht om te luisteren, vind mooi klinkend nummer

idd beetje oud al ,

maar blijft mooi,

@D. wrote:

Heb je 't je man al gevraagd? :angel: :mrgreen:




Ja, maar die zat me meteen uit te lachen!! Logisch ook wel natuurlijk. Het is letterlijk zoeken naar een spel in een hooiberg. heb net al jaarlijsten van 1988 t/m 1993 uit zitten pluizen, maar daar kon ik ook niks herkenbaars in terug vinden.

irritant hé ik heb dat ook wel es



heb je nog niet dat het op puntje van je tong ligt , dát heb ik dus wel es zooo vervelend



heb nu word’s dont come easy er op , ook mooi



maar heb jij niks aan hé?



succes met zoeken

@D. wrote:

Heb je 't je man al gevraagd? :angel: :mrgreen:
dat wasd ook mijn eerste gedachte toen ik het las :angel:



ik weet niet welke je bedoeld. Sorry

ook engels gezongen

was het een nummer 1 hit

@bianca81 wrote:

ook engels gezongen

was het een nummer 1 hit




Ja het was inderdaad engels gezongen. Zanger was ook geen nederlander. Ik denk niet dat het een nummer 1 hit was.

JAAAAAAAA…ik weet hem…!!!



Things can only get better!!!

:eh: hoe kom je er nu zo snel op ?



:thumbup: weet je ook wie het zong ?

oww even gezocht ja die ken ik hahah bekend genoeg



sjemig haha



leuk hé die oude nummers



heb je dat ook bij sommige bepaalde herrinnering of gevoel van een periode?



heb ik met de nummers van de band TOTO

@bianca81 wrote:

:eh: hoe kom je er nu zo snel op ?



:thumbup: weet je ook wie het zong ?




Ineens kwam het binnen :mrgreen: Het is gezongen door D ream. Nu nog de clip zoeken. Ik ben wel benieuwd of de clip die ik dacht de goeie is.Volgens mij was het ook niet 1990

Haha, heerlijk gevoel he, dat je 'm nu weet? :inlove: Kan je het los laten en genieten van je zaterdagavond :thumbup:

ik heb em net al even gevonden en gehoord haha



kwam net nummer stegen ook van east 17 ( periode wat in was met thake that 3T enz) hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=Dl-ai9HuR60

dit is hem! CLipje is wel wat anders. Wel dat pak trouwens.

@bianca81 wrote:

ik heb em net al even gevonden en gehoord haha



kwam net nummer stegen ook van east 17 ( periode wat in was met thake that 3T enz) hahaha




Ja east 17…grappig is dat he! Nu blijf je zoeken naar leuke nummers

ja dát heb jij dan weer veroorzaakt op mijn zaterdagavond hahaha





geeft niks hoor mag graag youtuben



kom soms leuke dingen tegen en mooie nummer s

even voor de volledigheid het was 1994

haah ja was ik 13 , zei net al tegen jannigje wat luisterde je toen ?



ik thake that ub40 bon jovi brian adams toto kelly family 3 T … breed scala aan muziek east 17 hm leuk leuk



heb ik nu nog niks bepaald meest favoriet maar zo veel wat mooi is byzonder of leuk …