Sorry voor alle pro-borstvoeders hoor, heel goed dat jullie adviezen en tips willen geven, maar voel het direct weer 'steken' als ik het lees. Zo fel en je direct het gevoel te geven dat je niet doorzet.......Zegt misschien meer over mijzelf hoor Oeps
Ik ben na 2 maanden proberen gestopt met bv: 2 maanden spruw, 3 borstontstekingen en kind en een moeder die bekaf waren van het alsmaar aanleggen, en bovenal een kindje dat ondertussen altijd honger had en alleen maar afviel......Toen ik stopte sliepen we allemaal direct beter Jara kreeg een ritme en GROEIDE, zowel letterlijk als figuurlijk we zagen dr zich ontwikkelen. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder moeten stoppen!
Natuurlijk moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt. Het is alleen jammer als iemand stopt met bv op basis van foute adviezen (en dan nog wel van een arts :? ) terwijl ze eigenlijk gewoon goed bezig zijn. En helaas stoppen erg veel mensen door foute adviezen terwijl ze graag door hadden willen blijven voeden.
Ik vind dat persoonlijk erg jammer, maar als je je fijner voelt bij de fles dan moet je dat natuurlijk doen.
Succes Dreaming on! :thumbup: