Aargh, help!

Sorry voor alle pro-borstvoeders hoor, heel goed dat jullie adviezen en tips willen geven, maar voel het direct weer 'steken' als ik het lees. Zo fel en je direct het gevoel te geven dat je niet doorzet.......Zegt misschien meer over mijzelf hoor Oeps

Ik ben na 2 maanden proberen gestopt met bv: 2 maanden spruw, 3 borstontstekingen en kind en een moeder die bekaf waren van het alsmaar aanleggen, en bovenal een kindje dat ondertussen altijd honger had en alleen maar afviel......Toen ik stopte sliepen we allemaal direct beter Jara kreeg een ritme en GROEIDE, zowel letterlijk als figuurlijk we zagen dr zich ontwikkelen. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder moeten stoppen!

Natuurlijk moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt. Het is alleen jammer als iemand stopt met bv op basis van foute adviezen (en dan nog wel van een arts :? ) terwijl ze eigenlijk gewoon goed bezig zijn. En helaas stoppen erg veel mensen door foute adviezen terwijl ze graag door hadden willen blijven voeden.
Ik vind dat persoonlijk erg jammer, maar als je je fijner voelt bij de fles dan moet je dat natuurlijk doen.

Succes Dreaming on! :thumbup:

@Pupke wrote:

Sorry voor alle pro-borstvoeders hoor, heel goed dat jullie adviezen en tips willen geven, maar voel het direct weer ‘steken’ als ik het lees. Zo fel en je direct het gevoel te geven dat je niet doorzet…Zegt misschien meer over mijzelf hoor Oeps

Ik ben na 2 maanden proberen gestopt met bv: 2 maanden spruw, 3 borstontstekingen en kind en een moeder die bekaf waren van het alsmaar aanleggen, en bovenal een kindje dat ondertussen altijd honger had en alleen maar afviel…Toen ik stopte sliepen we allemaal direct beter Jara kreeg een ritme en GROEIDE, zowel letterlijk als figuurlijk we zagen dr zich ontwikkelen. Achteraf had ik natuurlijk veel eerder moeten stoppen!

Natuurlijk moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt. Het is alleen jammer als iemand stopt met bv op basis van foute adviezen (en dan nog wel van een arts :? ) terwijl ze eigenlijk gewoon goed bezig zijn. En helaas stoppen erg veel mensen door foute adviezen terwijl ze graag door hadden willen blijven voeden.
Ik vind dat persoonlijk erg jammer, maar als je je fijner voelt bij de fles dan moet je dat natuurlijk doen.

Succes Dreaming on! :thumbup:

Helemaal mee eens!!!

Ach, ieder mens is anders toch?! :slight_smile:

Ik ben blij met de keuze, en ik weet zeker dat het 't beste is voor mijn kleine man. :slight_smile:

en ik vind dat het daar om gaat! :smiley:

Daar gaat het ook zeker om!

Maar het is zo jammer dat sommige mensen van die rare adviesen geven…

Ja nou ja, daar kan ik natuurlijk ook weinig aan doen. :slight_smile: Ben blij met mijn eigen keuze, al heb ik het er wel moeilijk mee. Maar het gaat gewoon goed nu, en dan is het voor mij ook goed. :slight_smile:

Ik zou er ook een lactatie-kundige bij halen. Dat heeft mij geholpen door een lastige periode van BV. Uiteindelijk heb ik het toch nog 8 weken kunnen geven. Daarna ben ik gestopt. Je bent natuurlijk vrij om je eigen keuzes te maken en doe datgene waar je je het beste bij voelt!

En even over het advies van huisartsen… die van mij adviseerde om mijn mannetje een flesje suikerwater te geven als hij zo hongerig bleef. 9 voedingen waren volgens hem veel te veel. Nou jaaaaa… dat is zo normaal bij BV. Maar gut, wat wist ik er toen van.