Aargh dubbele afspraak zkh, kiezen wat zou jij doen?

in het wkz is net een hele nieuwe speelkamer geopend



maar fijn dat je het een week heb kunnen verzetten.

Oh ja Marisca waar zit die dan? Ik kom er al jaren maar weet niet waar die zit… zit altijd op het dak in de speeltuin als we tijd moeten doden… Daar zit ook wel een speelkamer maar die is van de pedagogen. Ik neem aan dat ik daar niet zomaar een niet patiënt mag dumpen…

morgen moet ik werken zal eens voor je uitzoeken



ik weet dat hij pas is geopend juist ook voor mensen die op de poli moeten zijn veel afspraken hebben op 1 dag en dan even geen ziekenhuis sfeer willen hebben.



ik werk zelf aan de over kant maar we hebben zo intra site waar het opstond

Nou ik had hem wel kunnen gebruiken vandaag :wink: . Ben maar even naar het UMC gewandeld onder door, vond Sem wel heeeel interessant even koekje gegeten sapje gedronken en weer terug, Sem moest poepen, ik moest nog wat inlevern dus opgevangen en in ieniemienie potje gepropt en ingeleverd bij het lab en toen zaten er ruim 3 kwartier op, toen weer wachten tot ie klaar was. Wat duurt dat dan eigenlijk lang zeg! Ook wel leuk om te weten voor als er ooit nog eens een opname volgt en we niet buiten kunnen spelen!

sorry was gisteren heel druk op mijn werk dus het is er bij in geschoten maandag werk ik weer.



dus dan zoek ik het voor je uit

Graag Marisca!