Aardigheidje voor mijn werkgeefster

Ons bedrijf heeft momenteel te maken met een roerige tijd. Veel gedoe dat elkaar steeds opvolgt en dat trekt een beetje een wissel op ons allemaal. Nu hebben we vrijdag een kerstdiner en ik had het plan geopperd om haar gezamenlijk iets aan te bieden. Echter, een van mijn collega’s (haar rechterhand) wil liever iets op eigen gelegenheid aanbieden. Ook een idee natuurlijk. Dan kan iedereen die dat wil haar zelf iets aanbieden.

Ook ik wil dat graag en ik zoek leuke suggesties.

Het moet dus een soort van hart-onder-de-riem blijk van waardering iets zijn. Iets persoonlijks. Iemand een idee?

een beschermengeltje?

taartje (jij bakt toch ook?) in de vorm van een hart, met een riem eronder

je hebt van hapinezz leuke boekjes van geluk, en nog meer passende thema’s

ik heb ooit een boekje gehad met foto’s van mensen die glimlachen… ik vond dat een heel mooi gebaar

loop gewoon eens binnen bij de wereldwinkel. Wellicht dat je daar iets ziet wat je aanspreekt om te geven, past bij je boodschap die je wil uitdragen en bij je werkgeefster.

Je hebt het over een roerige tijd…en dan moet ik hoe erg ook denken aan; die choclolly’s die je in een kom warme melk kunt ‘roeren’. Een hartje erop knutselen of bloemen van papier en er zo een miniboeketje van maken in een bijpassende mok?

Lekkere douchegel of iets lekkers voor in bad om te relaxen? Van Rituals heb je echte Welness-geuren. In een roerige tijd is rust onontbeerlijk!

En dan een mooie kaart erbij met een klavertje vier waarin je je gevoel opschrijft.

:thumbup:

Mijn werkgeefster verwacht haar 4e kind 11 dagen voordat ik deze verwacht. Ik heb voor een houtsnijwerk beeld gekozen dat een gezin met 4 kinderen symboliseert. In deze stijl:

Zo wordt ze, ondanks de reuring in het bedrijf, herinnert aan wat echt belangrijk is.

Dank voor alle tips!

mooi cadeau!

Heel mooi!

(wij hebben er zelf 1 van 2 personen en hadden die op onze trouwkaart staan. De onze komt uit Zuid afrika)

Mooi!! Dat is inderdaad waar het echt om gaat.

Waar heb je het gekocht? Bij de wereldwinkel?

Ja, bij de wereldwinkel!

heel mooi.

Heb zelf (eindelijk :mrgreen: wou hem al vanaf dat ik hem zag tijdens de laatste zw.schap) op onze trouwdag van mijn man een ketting/hanger gekregen van Loving Family van een gezin met 4 kinderen.

En ik ben er o zo trots op dat die nu om mijn hals hangt :inlove: .