Als het goed is zwemt Anne zaterdag af voor haar ‘C’ Diploma. Daarmee neemt ze afscheid van de zwemschool. Vanaf baby af aan heeft ze daar gezwommen, dus ruim 6 jaar nu. Anne gaat op canvas een schilderij maken voor het zwembad (is een ‘prive’ bad, dus geen gemeente bad), maar ik wil er nog een aardigheidje bijkopen voor beide leraren. Een doos mercie lijkt me zo afgezaagd (of valt dat wel mee)…wie van jullie heeft een ideetje dat niet meer dan 5euro pp kost en waar ik nog vrij makkelijk aan kan komen voor zaterdag :shifty:
Vast super bedankt
Laat haar anders een mok leuk beschilderen, en dan kun je daar snoepjes in doen oid.
Is het heel persoonlijk, maar toch ook lekker bruikbaar.
Merci vind mijn man echt niet afgezaagd om te krijgen hoor :mrgreen:
Of een leuke zak lonka fudge.
Maar menig man vind iets te snaaien geen punt, een zak noten, lekkere chocolade of iets gaat hier altijd goed en bij zijn collega’s ook.
Hoihoi, dank jullie wel voor de antwoorden…ik heb iets vrouwelijk gekocht, liep er per toeval tegen aan…hahhaha…maar ik vond het zo leuk en lief eigenlijk dat ik t niet kon laten liggen.
Beide krijgen een ‘Bedankt’ boekje. Er staan een hoop tektsen in om iemand te bedanken of iets te bedanken. De eerste tekst is zeer toepasselijk om echt tegen hun dank je wel te zeggen…de rest zijn echt teksten om over na te denken. Het is al ingepakt, dus kan geen voorbeeld geven :? . Hopenlijk vinden de ‘Mannen’ het iets :shifty: .
mm ik denk dat ik persoonlijk dan toch eerder voor een wellicht afgezaagde doos merci was gegaan voor een man…
Maar hoop dat het in goede aarde gaat vallen
Ach, we zullen het wel zien, ik vind het erg leuk en Anne ond dat ook.
Wellicht pakken ze het toch pas thuis uit ivm de drukte morgen daar.
En ze krijgen nog een ‘schilderij’ van Anne, dus dat komt wel goed.
Heb nog een reep toblerone erbij gekocht, hebben ze toch iets om te smikkelen . THNX
Gister had ze haar laatste zwemles, voelt eigenlijk wel raar aan, zo de laatste keer omkleden in de ruimte waar ik al 6 jaar met haar kom. Klein babytje in het water en nu een grote meid.
Nou, Anne heeft haar C gehaald (we zijn heel trots)…het was zo giga druk en de chocolade vloog zowat om de oren van de leraren, ook zag ik ‘zeep’ voorbij komen enzo…Anne had nog een mooi schilderij gemaakt. De kadotjes hadden ze nog niet uitgepakt, maar dat geeft niks, was goed bedoeld…denk dat ze de komende tijd genoeg te snoepen hebben
Gefeliciteerd! Knap van je meisje! Hier zijn we ook druk bezig.
Dank je wel, en jullie veel succes :thumbup:
Hier wat foto’s :inlove:
verfwerkje :mrgreen: (net wakker :inlove: )
Knap hoor, om zo snel al a,b,c te halen. Hie al een jaar bezig met A
Knap verfwerkje :thumbup: . Leuk idee om dat aan de leraren te geven :thumbup: .