aardbevinkje

Haha, zie je wel dat je toch ouder bent.



Nog 3 maanden, en dan op naar de 30! 8)

@fiep klophout wrote:

@inkie wrote:
ik was in 92 slapend in de zusterflat in maastricht (19 jaar)




jeutje, oude zak :mrgreen:






heeee pas op he snotneus :twisted:

En wat is er mis met 30plussers :twisted:



Er zijn mensen die beweren dat je je vanaf 40 jaar rustig begint te voelen. Ouder dus denk ik dan :wink:

Helemaal gelijk Lydia, als ik wist wat ik nu wist toen ik zo jong was had ik die leeftijd helemaal overgeslagen…ouder worden is echt geen ramp.

Een jaar of 2 geleden, ik lag in bed en ineens trilde het een moment, heel vreemd. Tot dat mijn schoonmoeder erover begon en ik op TT las dat er een bevinkje was geweest, dacht ik echt: heb ik het gedroomd?

Lydia schreef:

Er zijn mensen die beweren dat je je vanaf 40 jaar rustig begint te voelen




Ik ben er intussen 41 én het klopt helemaal.

Echt waar ! Ik krijg rust in mijn leven, innerlijke rust bedoel ik hé. En dames… dat voelt zalig !

niets mis mee hoor, met 40+ te worden.

Dus: ladyblue: ik geef jou ook 100 % gelijk hoor !



liefs

Gerda

Hey,



Ik heb dat ook gevoeld ( woon dus ook in Emmen he) op dat moment waren wij wakker omdat mijn man op het punt stond naar z,n werk te gaan. Wij dachten dat is een hele zware vrachtwagen de ramen trilden ervan. Later op de dag las ik ook dat er een aardbevinkje was. Toch wel uniek gelukkig was er volgens mij niet al te veel schade gemeld.

Zit je aan de zuidkant Getty?



Het voelde inderdaad als een vrachtwagen (in de R’landen was dat)

Ja die ene vrij heftige toen…een jaar of 16 geleden kan dat? Ik werd wakker, en alles trilde enzo…ik dacht even dat ik droomde…wilde net gaan kijken toen t ophield en dus dacht ik echt dat ik t gedroomd had…niet dus!

Die van 1992 herinner ik me ook nog :mrgreen: mijn zus 5 jaar ouder als mij kroop in paniek in mijn bed :lol: :lol: ik was toen 9 en half,het was rond pasen want ik weet nog dat de paasboom was omgevallen :mrgreen:



En ik heb hier in huis ook al eens eentje gevoeld,ik begon tegen Rob te schelden dat hij niet met het bed moest wiebelen :doh: :lol:

Vorig jaar in Kroatie heb ik 2 aardbevinkjes meegemaakt. Jeetje wat ben ik geschrokken toen. 1x zat ik in de zee. En ik voelde de bodem trillen. En het geluid klonk als een aanstormende trein.

De 2e keer zaten we 's avonds in het appartement en hebben we Lucas uit bed gesleurd en zijn naar buiten gerend.

Echt een eng idee. Ik heb dat echt nooit eerder meegemaakt.

wij een week of wat trug beving gehad en wel es eerder , vorige week door natuur , anders vaak door gasbelt in slochteren als ze gas aan het winnen zin ( zo zeg je dat toch?)



Dus word wel es vernomen maar heeel licht hoor en soms hoor je het en den je oke was dat et hihi

Hai,



Nee in Emmermeer. En gek is dat he dat je dan aan een vrachtwagen denkt maar goed ik vermoed dat ie op andere plekken in Emmen wel heftiger heeft aangevoeld



Groetjes