Ok. Ik heb weer wat hoor. :roll: :lol: :oops:
Mijn verslaving deze ronde: aardbeienvla! :oops:
Steeds koop ik maar van die dubbelvla met vanille/aardbeienvla. Maar eigenlijk wil alleen maar de aardbeienvla! Maar ik kan nergens een pak vla vinden waarin alleen maar aardbeienvla zit…
Wie o wie kan mij vertellen OF en zo ja wáár ik pakken aardbeienvla kan kopen??? :oops:
Hmm, heb ik nog nooit gezien :think: Weet je zeker dat het aardbeien is en geen frambozen? Die heb je wel in hele pakken dacht ik.
Ja, frambozenvla is er inderdaad in hele pakken, maar die lust ik niet! :sick:
Nee, het is echt aardbeienvla, ik weet het 100% zeker! :inlove:
Geen idee of dat bestaat, maar het is in ieder geval een zwangerschapkwaaltje :mrgreen:
Zou het??? :inlove:
van campina hadden ze wel aardbeienvla.
seizoensvla lente is aardbeien, maar ben bang dat je die nu niet meer kunt krijgen in de herfst.
Ja hoor, meen je dat nou??? Ik ben in het verkeerde seizoen zwanger!!! :wall:
Ik heb vanmiddag een pak gekocht van Friesche Vlag, yoghurt met aardbeien en frambozen, geen stukjes. Smaakt ook heerlijk naar aardbeienvla hoor! 8)
Neehee!!! Dat is niet goed genoeg!!! Ik wil aarbeienVLA!!! :naughty: :snooty:
Bij de AH hebben ze gewoon pakken met aardbeienVLA Wel met stukjes trouwens.
Aardbeienvla met stukjes??? :shifty:
Nou ja, is het proberen waard. Zal mijn manlief er om uit sturen morgen! 8)
Thanks Romata! :mrgreen:
Wel hele fijne stukjes hoor, mijn jongste eet geen stukjes in vla. En deze eet ze wel gewoon je hebt het bijna niet door.
Ik zou je man nu gewoon laten rijden hoor :lol: :lol:
Helaas hebben we geen van beiden een rijbewijs, noch een auto, en op de fiets naar de XL vanuit die ene verguisde wijk daar links van de stad, laat ik hem toch maar niet doen! :lol: Bovendien is zelfs die volgens mij nu al dicht! :mrgreen:
:hug: geen vla voor jou vanavond. Ik hoop voor je dat het echt goede aardbeien vla is en dat je er morgen en nog heeeeeeel lang van kan genieten :-*
Ik hoop dat ik het ook hier in het wijkwinkelcentrum kan vinden, morgenochtend, en anders wordt het een flinke wandeling voor de meiden, want dan moeten we naar een wijkwinkelcentrum een heel stuk verder! :mrgreen:
Aardbeienvla heb je idd in normale pakken, alleen niet de aardbeienvla welke jij bedoeld. Die smaakt heel anders dan aardbeienvla in grote pakken.
Ik ga vandaag op jacht. 8)
Om 9.15u moet oudste dochter naar zwemles. Dan loop ik met stiefzoon en jongste dochter naar het wijkwinkelcentrum om te kijken of ik het daar krijgen kan. Is dat niet het geval, gaan we na zwemles door naar het andere wijkwinkelcentrum… 8)
Weet niet of het merk er nog is, maar DOMO had vroeger ook aardbeienvla…
En daar zit echt aardbeien in, want ik had een aardbeienallergie, en kon dus niet tegen die vla…
En, is het al gelukt?
Groetjes,
LaBruja
Bij Jumbo hebben ze het ook! Maar dan ook met stukjes.