Aardappelpuree

Oh, ik voel me echt een übermuts :wall: :wall: .



Vanavond wilde ik aardappelpuree uit de oven (dus met korstje) maken. Maar ik ben gewoon kwijt hoe het moet :doh: . Ik heb van die kant en klare meuk (homemade lusten ze hier niet :twisted: ), maar hoe lang in de oven, op hoeveel graden enz enz.

Er staat me iets bij van paneermeel, maar dat heb ik niet meer.



Kan iemand me helpen :pray: ???



Liefs,

Judith

met korstje doe ik zelf een eitje loskloppen, bovenkant bestrijken ermee, paneermeel erover en evt beetje kaas en dan in de oven

Heb even mijn post aangepast! Het gaat om hoe ik het moet maken, ik weet niks meer :oops:

Verwarm 350 ml melk en 150 ml water en als dat kookt gooi je het poeder erbij en flink roeren. :think: toch?

Bij die kant en klare meuk moet toch gewoon water…

Klutsen…

Ovenschaal invettenen de meuk erin en het kán ook gewoon even onder de gril op het end hoor moet je er wel bij blijven dan krijg je een korstje…

Of idd panneermeel en wat iemie mini klontjes boter erover verspreiden…

Succes!

Welke kant en klare meuk heb je?

ik dacht van maggi :think: .



Even gekeken: is inderdaad van Maggi :thumbup:

Daar staat op hoe ik aardappelpuree moet maken, maar niet hoe ik het in de oven moet doen. Dus op hoeveel graden en hoe lang enzo…

Ik zla evne kijken of ik nog een pakje heb staan met gebruiksaanwijzing.

Heb je de gewone of de a la minute?

hmmm heb hier beide nog staan, maar er staat dus niks over in de oven.

meuk??? :think:

Ik heb gisteren een ovenschotel gemaakt met Maggi Puree voor ovenschotel en die moest 45 minuten in de oven op 200 graden. Of heb je de gewone puree? Dan lijkt me 10 minuten wel voldoende.

Ja zo zou ik het dan ook doen :mrgreen:

Ik heb de a la minute zie ik. Dus 10 minuten in de oven op 200 graden?

En dan komt er ook een korstje op? Want ik heb dus geen paneermeel meer in huis :oops:

Heb je ook geen beschuiten die je kunt vermalen? :slight_smile: En dan wat klontjes boter erover.

Meiden, jullie zijn geweldig :-* !! Het gaat goed komen nu, ik weet het zeker :thumbup: !

Smakelijk eten alvast :mrgreen: !!

Als je grillfunctie heb moet je het gewoon maken dan in een ingevette schaal doen en dan onder de grill knallen en erbij blijven kijken…kan in een paar minuutjes een korstje op komen dan :mrgreen:

En ‘‘gaar’’ is het al dus het hoeft verder niet lang in de oven.

juudje in de bocht!!! :mrgreen:

Is het nog gelukt? Je had ook gewoon kunnen bellen mop, had ik je het zo kunnen zeggen. heb dit vorige week hier ook gemaakt!!! :angel: :-*

Eh, tja, ehm, kuch, vergeten Ing, het spijt me heeeeel erg :oops: :oops: :mrgreen: !!!



Maar het is helemaal gelukt! Jammie :drool: :drool: !!!

Kids hebben gesmuld. Ik straks ook vast!