aantal zwangerschap symptomen

:vlinder: hallo dames, :smiley:

ik ben hier nieuw, en heb een aantal vragen.

weet niet of julie mij kan helpen

ik ben al een tijdje bezig om zwanger te raken maar wilt niet lukken.

maar nu heb ik wel aantal klachten er van

het zijn

*hoofdpijn aan me linkerkant trekt door na me kies

*last van me boven armen

*soms last van stemmingwisseling

*3 dagen last van menstrautiepijn (geen ongi)

*06-08-09 steken in me rechterzij 5a6 steken (alsof er iemand met een naald in zat te prikken) 07-08-09 in linker zij 1 steek

*pijnlijke borsten (vooral de linker)(tepels soms ook gevoelig)

*pijn in onderbuik ,opgeblazen gevoel

*1x mis selijk geworden met eten 08-08-09

*moe :zzz:

• heb wel een eetlust maar met 7hapjes zit ik al vol(normaal kan ik een bord op )

(krijg nu ook s’avonds lkker honger)
  • 10 dagen overtijd (mijn vorige menstr was op 4/6 juli)

nu op 10-08-09 begon ik te bloeden(en daar snap ik dus niks van waarom eerst die symptomen en dan dat …ik wil nou weten waar me lichaam mee bezig is )(met een hevige kramp zo heftig heb ik nog nooit gehad)

ik heb altijd onregelmatige menstr

kan iemand me helpen word gek van me zelf

::

06-08-09 een test gedaan van ClearBlue maar die gaf aan niet zwanger

:
    :

heb nog geen tweede test gedaan.

moet morgen na de dokter 11-08-09 laat ik me onderzoeken

:
    :

(ff gauw tussen door eind dec begin jan ben ik gestopt met de pil om zwanger te worden )

de uitslag van de dokter:

:
    :

ben bij de dokter geweest en heb me klachten ff op tafel gegooit .

hij heeft alleen ff me buik na gevoelt en daar kon hij niks op vinden op mijn klachten . :think:

wel vind ie dat ik te laat ongi word tussen de 4 en 8weken heb ik me menstr

dus met andere woorden mijn cycles duurt te lang

de klachten die ik had ,had te maken met me menstrautie ,maar zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt. :?

mocht ik dit aan blijven houden tot janauri dan gingen ze verder kijken

krijg ik meer onderzoeken van de gyneceloog

groetjes dieseltjuh21

Welkom Dieseltjuh

Als je bloed verliest vrees ik dat je niet zwanger bent, maar dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet met zekerheid vaststellen. Ik denk dat je dokter je wel wat meer kan vertellen. Laat je het weten als je geweest bent?

Sterkte :hug:

@Jose wrote:

Welkom Dieseltjuh

Als je bloed verliest vrees ik dat je niet zwanger bent, maar dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet met zekerheid vaststellen. Ik denk dat je dokter je wel wat meer kan vertellen. Laat je het weten als je geweest bent?

Sterkte :hug:

nee oke dat klopt maar dan snap ik niet waarom ik die symptomen eerst krijgt en een klein beetje zwangergevoel krijgt en dan krijg je dit is wel een meevaller :?

gr dieseltjuh

Meid, ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben zelf 7 dagen over tijd en voel me echt anders dan anders, maar de testen zijn steeds negatief. Ik snap mezelf ook niet meer

Het schijnt zo te zijn dat 1/3 van de zwangerschappen in een heel vroeg stadium misgaat omdat er iets bij de bevruchting is misgegaagn. Het kan maar zo zijn dat wij in dat schuitje zitten. Dat er dus wel een bevruchting is geweest, maar dat het innestelen niet (goed) is gelukt ofzo.

Sterkte meid :hug:

@Jose wrote:

Meid, ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben zelf 7 dagen over tijd en voel me echt anders dan anders, maar de testen zijn steeds negatief. Ik snap mezelf ook niet meer

Het schijnt zo te zijn dat 1/3 van de zwangerschappen in een heel vroeg stadium misgaat omdat er iets bij de bevruchting is misgegaagn. Het kan maar zo zijn dat wij in dat schuitje zitten. Dat er dus wel een bevruchting is geweest, maar dat het innestelen niet (goed) is gelukt ofzo.

Sterkte meid :hug:

ik ben dus bij de dokter geweest en heb verder geen onderzoeken gehad ja beetje aan me buik gevoeld maar kon ie niks op vinden van me klachten. :frowning: de dokter zei het kan met de menstrautie te maken hebben dat je die klachten hebt maar goed heb dit nooit eerder gehad. ik heb wel een onregelmatig cycles volgends de dokter tussen 4 en 8 weken heb ik de menstr. dat is best wel lang mocht ik deze klachten aan blijven houden tot janauri dan word ik door gestuurd na een gyneceloog om verder onderzoeken

Dus het wordt nog tot januari wachten voor jou. :hug:

Sterkte ermee

@Jose wrote:

Dus het wordt nog tot januari wachten voor jou. :hug:

Sterkte ermee

ja dankje wel

en hoe is het met jou dan

ook nog zwangerschap kwaaltjes

had vandaag weer ff last van steken in me linkerzij stuk of 5 steken

Nope, ongesteld geworden, helaas.

Geeft in ieder geval wel duidelijkheid en daar ben ik wel blij mee.

ja idd geeft idd duidelijk aan ,maar toch had je een beetje zwanger gehoopt,