artsen kijken je ook vreemd aan hoor als je op dag 1 rechtop in je bed zit :shifty:
ze stonden echt van ben jij mevr…? En heb je gisteren een ks gehad :think:
ik ja dat ben ik
:shock: :shock:
uh… Maar je zit rechtop in je bed?!?
Ja en ik ben net wezen douche
hoezo mag dat niet dan???
echt die stonden echt van die is gestoord spoort niet helemaal
:lol: :lol:
en ik heb ook echt een enorme klap gehad hoor na 2 weken toen eindelijk Odin uit het ziekenhuis mocht kreeg enorm veel hoofdpijn dat ik niet meer normaal kon functioneren en van pijnstiller naar pijnstiller leefde tot die zelfs niet meer hielpen en ik nog zwaardere medicijnen moest
uiteindelijk hulp gezocht bij mw en toen ging de hoofdpijn weg was te druk met mezelf voorbij lopen :shifty:
dus ja opzich weet ik wel dat ik nu rustig aan moet gaan doen… Maar of ik dat ook echt kan…???
ik heb op een vrijdag om 16.00 uur een ks gehad en maandag rond 12.00 mocht ik naar huis gelukkig…had het helemaal gehad want lag voor de ks al een week in het ziekenhuis met Hellp.
@Angel & Luna wrote:
artsen kijken je ook vreemd aan hoor als je op dag 1 rechtop in je bed zit :shifty:
ze stonden echt van ben jij mevr…? En heb je gisteren een ks gehad :think:
ik ja dat ben ik
:shock: :shock:
uh… Maar je zit rechtop in je bed?!?
Ja en ik ben net wezen douche
hoezo mag dat niet dan???
:lol: :lol:
Misschien was jij nog helemaal in shock :wink:
Doe dan maar rustig aan met je voorgeschiedenis :)
1e was spoedks, dinsdagavond half 7 bevallen, zaterdag eind van de middag naar huis gegaan. Ik had echt veel napijn en kon de eerste dagen bar weinig. Had ook echt geen zin om naar huis te gaan.
2e ook weer spoedks, dinsdagochtend bevallen en vrijdagochtend naar huis. Ik had veel minder last dan de 1e keer en wilde ook echt weg uit het zkhs. Heb mezelf wel in acht genomen hoor, dus echt 6 weken niks tillen en ook geen zwaar huishoudelijk werk, heb ik lekker laten doen. Na die 6 weken had ik eigenlijk nergens last meer van geloof ik… :think:
qua pijn weet ik eigenlijk alleen nog dat traplopen echt zwaar irritant en pijnlijk was en in en uit bed komen pff… en alleen op de rug kunnen slapen vond ik ook echt verschrikkelijk :oops:
ben ook aan het twijfelen of ik niet gewoon Odin z’n bed moet gaan inpikken voor aantal weekjes die heeft zo’n verstelbare lattenbodem omdat hij reflux heeft en niet plat kan liggen :think:
ik mocht bij de eerste dag 5 naar huis
bij de tweede en derde eigenlijk dag 3, maar ze waren meer dan 10 % afgevallen en werd dus dag 4! omdat ik er op stond, en zeker wist dat in huis de bv op gang zou komen
hm… dat word nog leuk dan :roll: hier ging de bv met de 1e 2 wel goed althans kwam goed opgang alleen geen van beide kon normaal aanhappen :roll:
dus als de lactatiekundige er weer niet is… (was toen op vakantie…erg handig…maar heb begrepen dat er nu 2 zouden zijn dus moet er toch 1 aanwezig zijn in het ziekenhuis hopelijk…)
Ze gaan ervan uit dat ik 3 nachten in het ziekenhuis zal blijven 2 op de kraamafdeling en 1 nacht in kraamhotel ofzoiets
Succes morgen :thumbup:
ik ben uiteindelijk 2 nachten gebleven arts was het er niet mee eens dat ik naar huis ging kwam met allerlei onzin dingen om mij daar te houden :roll:
ja hier heb je 24 uur hulp
ik ja thuis ook
thuis doe je veel meer
ik zoals wat dan?
nou hier kan je om een bed po vragen
ik lachen en verteld dat ik de dag na ks al naar de wc liep en over de afdeling was gewandeld
zij uh… Ja… Maar je moet nog een trombose prik krijgen
leerling zuster naast haar oh maar dat kunnen we haar ook leren dat ze dat zelf thuis doet :lol: :thumbup:
arts was toen uitgeluld hahahahaha
komt later de gyn langs vragen hoe het gaat enzo
ik vertellen dat ik naar huis mag maar dat ze moeilijk doen over de trombose prik. Dus zij oh dat regel ik wel dat je die gewoon straks krijg voor je naar huis mag :thumbup:
maar goed na 2 nachten was ik weer thuis dus :lol:
Bij ons is standaard protocol: dag 0=ks, dag 2 's middags om 15uur n huis, dus ik ben benieuwd…moet wel kunnen natuurlijk. Heb 2 vriendinnen gehad met ks afgelopen maanden en ging allebei prima.