aanstekelijk liedje uit reclame

iedere keer als ik de AUDI R8 :drool: :lol: reclame zie, heb ik het de rest van de dag in mijn hoofd, het blijkt de beep-beep song van Simone White te zijn…



zo’n leuk liedje vind ik dit!



BeepBeepSong



Wie heeft dit ook met liedjes in reclame (en welke dan?)

Het liedje wat gespeeld wordt tijdens de KPN reclame, waar ze allemaal hand in hand lopen. Geen idee hoe die heet, maar ik wordt er altijd heel vrolijk van :smiley:

ik heb weken lang met het liedje van albert heijn in mijn hoofd gezeten.



pepersaus, pepersaus over de kalkoen :wall: :wall: :wall:

@Jannigje wrote:

ik heb weken lang met het liedje van albert heijn in mijn hoofd gezeten.



pepersaus, pepersaus over de kalkoen :wall: :wall: :wall:




zo hallo! ik was juist blij dat ik juist díe kwijt was!!! :doh: :wall: :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@Jannigje wrote:
ik heb weken lang met het liedje van albert heijn in mijn hoofd gezeten.



pepersaus, pepersaus over de kalkoen :wall: :wall: :wall:




zo hallo! ik was juist blij dat ik juist díe kwijt was!!! :doh: :wall: :mrgreen:




Hier zingt dochterlief hem nog steeds de hele dag :silenced: :wall:

Ik word er ook gek van!!!

Woehaaa die liep ik ook hele dagen te zingen! Maarreh die van de Audi heb ik denk ik nog niet gezien :think:

@hazze wrote:

iedere keer als ik de AUDI R8 :drool: :lol: reclame zie, heb ik het de rest van de dag in mijn hoofd, het blijkt de beep-beep song van Simone White te zijn…



zo’n leuk liedje vind ik dit!



BeepBeepSong



Wie heeft dit ook met liedjes in reclame (en welke dan?)




hahaha, ik drukte op de link en hoorde: beep, beep, beep, beep, beep, throw your hand on the car. En toen had ik het weer gehad.

Gelijk weggeklikt, niets voor mij…



Reclameliedje waar ik vrolijk van wordt :think:



Shake your bootie van de renault megane reclame uit 2004 8)

Mateo reageerde namelijk altijd op dit liedje toen hij nog in mijn buikje zat… :inlove:

@Jannigje wrote:

ik heb weken lang met het liedje van albert heijn in mijn hoofd gezeten.

pepersaus, pepersaus over de kalkoen :wall: :wall: :wall:




:twisted: :twisted:



Bedankt :mrgreen:



:snooty: was eingelijk zooooow blij dat ik die kwijt was :shifty:

hahha, lachen





ik zoek het regelmatig op met liedjes


  • greenpeace - die met al die dieren in de bewoonde (bouw) wereld. Bleek Sanvean te zijn van LIsa Gerard (o.a. gladiator)
  • H&M herfst collectie - the greenhornes met there’s an end… geweldig nummer



    en ik probeerde die van roken doe je buiten te downloaden… maar allemaal rare versies en kom niet aan t orgigineel…weet de artiest wel (leuk als beltoon dacht ik

Een aantal jaar geleden had je volgens mij van WNF een spotje met het nummer Morning has broken van Cat Stevens dat vond ik altijd erg mooi



En dat nummer van Freddy Mecury Its a beautifull day in die reclame met dat zeehondje (pieterburen volgens mij of greenpeace)

@hazze wrote:

iedere keer als ik de AUDI R8 :drool: :lol: reclame zie, heb ik het de rest van de dag in mijn hoofd, het blijkt de beep-beep song van Simone White te zijn…



zo’n leuk liedje vind ik dit!



BeepBeepSong



Wie heeft dit ook met liedjes in reclame (en welke dan?)




Wat grappig zeg!

Ik heb toevallig van de week ook dit nummer op zitten zoeken omdat ik het zo mooi vond!

Ik vind die originele clip ook leuk (misschien haakt Marlous dan niet af :wink: ). Maar het is wat ik zo kan vinden wel echt haar mooiste nummer helaas :frowning: .

http://nl.youtube.com/watch?v=8JurHXyReJA&feature=related Ook een leuk nummer vd Rolling Stones :thumbup: