Aanslagen Mumbai...

Zit naar de BBC te kijken, breaking news, aanslagen in Bombay vanavond.

Al 78 doden.



Het hotel wat steeds in beeld is, het Taj hotel, daar heb ik samen met manlief en met Anna Sofie drie keer gezeten om te eten…

Er was toen een terreurdreiging (2006) en het was echt heel eng toen, ook omdat je weet dat zo’n hotel deels vol touristen zit. Het is gewoon een doelwit.



En dat blijkt nu wel dus…

ik zit ook te kijken

bah

he getver :frowning:

helemaal een eng idee als je daar eens bent geweest en ook dat gevoel hebt gehad :frowning:

Bizar hoe een gebeurtenis je soms zo opeens het gevoel van een poos geleden kan laten herleven…



Sommige emoties (positieve en negatieve) blijven je je hele leven bij.



:hug:

vreselijk, zag het gisteravond ook al even op tv.

Moest aan je denken Lydia, omdat je zo gek bent op India (toch?)

Van wat ik nu begrijp is het daar chaos…



Heeft dit nu te maken met de wereldlijke terreur of is dit meer van India zelf (diverse partijen onderling)?

He bah…



ik had het toen met d twin towers een jaar daarvoor waren mijn man en ik er ook op de twin towers :shifty:

Zeker eng, 2 collega’s van mijn schoonmoeder zijn daar nu!!!

Maar gisteren heeft ze een SMSje gehad dat ze veilig zijn!

Weet je, toen wisten we dat er een dreiging was, en je weet niet hoe het effect zal zijn als die dreiging werkelijkheid wordt.



En dan loop je met een vierjarige in India.



Toen we gisteren de beelden van het hotel zagen, voelden we die angst tot in onze tenen terug. Zo vreemd, zo bizar.



Anna Sofie zag het net op het jeugdjournaal en toen zei ze al: heee daar zijn we een paar keer binnen geweest he mama. Waarom maken ze daar nu mensen dood?



Ik weet het niet.

Echt verschrikkelijk wat er daar gebeurd.



Het lijkt me zeker een heel raar gevoel als je daar al een aantal bent geweest.