Aanschaf gourmetstel..welke??

We willen een nieuw gourmetstel aanschaffen maar welke??

We hebben nu een plaat maar ik vind groentes ook lekker erop en die worden dan niet goed gaar.Is het met wokpannetjes iets?? Bij de Lid% hebben ze er morgen 1 in de aanbieding.Maar zou het wat zijn?

Wie heeft ervaring met wokpannetjes?? Of een ander gourmetstel??

Zie jullie reacties graag tegemoet.

Dank je wel

Danielle

ik weet nog niet of het wat is, maar wij hebben er nu 1 van prinsess gekregen met een bakplaat en een steengrill (mijn man is vega, die kan dan van de plaat en wij onze vleesjes van de steen, zodat het wat gescheiden is (wij eten uiteraard onze groentes dan ook van de plaat).

We gaan met kerst deze uitproberen hihi

Tjee niemand een ervaring of tip??

Er is onlangs nog een heel topic geweest hierover, misschien kun je die nog opzoeken?

In de folder van Blokker staat een gourmetstel met steen erbij, misschien is dat wat?

Ik heb er vandaag één gekocht bij de marskramer. Een princess xl gourmet. Deze heeft alleen pannetjes, en geen raclette gedeelte. Daar ben ik helemaal happy mee, want dat raclette gebruiken wij helemaal niet, de pannetjes onderop vind ik niks, en bovenop wil niet echt goed met dat raclette gebeuren.

Ik had deze set al bij bol.com gezien, maar vond hem daar echt veel te duur (70 euro). Maar nu bij de marskramer was hij voor 50. Dat heb ik mezelf maar gegund, zat er al zo lang op te azen, haha.

wij hebben een woksetje. erg leuk, lekker en makkelijk.

naar ons idee stinkt het duidelijk een stuk minder dan gourmet, en is het wat minder een vette zooi naderhand.

wij zijn dus helemaal in love met onze wokpannetjes en de “echte gourmet” staat bij ons sindsdien stil op zolder.

wij hebben deze:

of het wat is? dat weet ik na kerst haha

Wij hebben een gewoon gourmetstel en ben er blij mee…pannetjes onderop en daar mik je wat in wat wat langer duurt, bovenop kip en als dat klaar is dan de inhoud van het pannetje bovenop en het pannetje weer vullen…heerlijk!!

Mijn ouders hadden een steengrill werkt hetzelfde maar het is een steen ook goed te doen.

Nu hebben ze een een teriyaki pan en dat is ook heel erg leuk maar er zitten geen pannetjes bij…

van tefal,

onder zitten pannentjes, en bovenop een grill plaat !

dat ding heb ik al jaren, en echt super :thumbup:

ooits gekocht bij de blokker

dank jullie wel…ik ga voor de wokpannetjes.Zou graag die van Tefa% willen maar die is iets te duur helaas…

Die wokpannetjes leken mij ook erg fijn, maar vond hem wel erg groot toen ik m in het echt zag. En voor ons nog te duur…dus wij hebben 1 van de hema gekocht en gaan deze met kerst uitproberen :stuck_out_tongue: