Aanloop naar mk.. hoe lang?

Inmiddels ben ik al ruim een week in afwachting van mijn mk (groei gestopt met 8 weken).

Sinds vandaag heb ik wat bloedverlies, maar nog niet veel.

Kan dit nog dagen zo doorgaan voordat het vruchtje loskomt of kan ik dit op korte termijn verwachten?

Iemand enig idee?

:hug: :hug:

Jeetje meid!

Bij mij bleef het bij af-en-aan bloedverlies. Na een maand ben ik toch voor curettage gegaan.

Veel sterkte!

Sproetje, ik heb ook een mk gehad met 8 weken. Bij mij was het met een week over vanaf het eerste bloedverlies ( een soort erge menstruatie zeg maar) sterkte meid! :hug:

Pe, jeetje… schrik wel een beetje van je berichtje.

Zou wel fijn zijn als ik weet of ik kan gaan sporten of niet of dat het ineens heftiger kan worden.

Kusje, goed om te lezen dat het ook anders kan.

Er zit dus niets anders op dan afwachten blijkt wel.

Morgen ga ik in ieder geval niet werken, ik moet eerst een beetje rust vinden…

Misschien dat ik de vk ook nog maar even bel. Zou ik vrijdag sowieso doen.

Bdankt voor jullie berichtjes!

Sproetje ik heb je verhaal een beetje hier en daar op het forum gevolgd, maar ik vind het echt heel rot voor je… Wat zal dat wachten lang duren zeg! Ik wil je veel sterkte wensen! Het is tenslotte niet niks. Ik heb zelf vorige week een spontane abortus gehad, weliswaar een hele vroege (5,3 weken was ik) maar toch… het is gewoon verdrietig :cry: Was je voor het eerst zwanger?

Meid, nogmaals sterkte met afwachten, ik hoop voor je dat het snel voorbij is :pray:

Liefs, Mom2b…

Bij mijn MK met 9 weken, begon t bloedverlies en 12 uur later raakte ik t kwijt…ik voelde he eruit komen…

Maar dat zal wel bij iedereen anders zijn denk ik

Ik blijf vandaag in ieder geval thuis.

Heb flinke buikkrampen, dus zie het niet zo zitten om straks op mijn werk te zitten als het heftiger wordt.

Mom2b, het is helaas de tweede mk.

Eerste keer bij 5,5 week ook een spontane abortus gehad.

Toen was het de eerste ronde raak, maar hebben we er dus maar een paar dagen van genoten. Nu hadden we echt een bepaald toekomstbeeld dat in duigen valt, dus het slechte nieuws bij de echo hebben we wel even moeten verwerken :frowning:

:hug:

:hug: :hug: hoe is het nu meis?

Beetje dubbel gevoel omdat ik niet ben gaan werken.

Verder gebeurt er nl. weinig. Wel steeds bloedverlies maar best weinig.

Terwijl ik er eigenlijk wel klaar voor ben om dit nu af te handelen :?

sproetje, mag ik je vragen waarom je wilt wachten op een spontane mk?

Ik heb de eerste keer ook een spontane mk gehad maar vorig jaar alleen bloed verlies, ik kon het zelf niet aan om langer te wachten en ben z.s.m gecurreteerd. Ook wel weer heel zwaar, ook extra risico door narcose. Maar je bent wel in 1 keer schoon, het zal wel persoonlijk zijn maar ik kon de spanning van het wachten in elk geval niet aan.

Heel veel succes met wachten in elk geval meis (weet niet of je van een drankje houd maar bij mijn 1e mk, zijn wij uit eten gegaan en heb ik een flesje wijn op en een likeurtje bij de koffie etc… dus best genoeg zeg maar en 's nachts zette het door, ik had heel sterk het gevoel dat dat hielp zeg maar)

natas

Ik vind het toch een fijn idee dat mijn lichaam dit zelf oplost als het ware.

Geef het dus in ieder geval nog een paar dagen de tijd en dan overleg ik ook wel even met de vk (die zou ik vrijdag bellen).

En anders aan de drank dus :wink:

tja…mss staat je hoofd er nu helemaal niet naar…maar klaar komen helpt ook.

Nou, als het vanavond nog steeds zo is als nu… :lol:

Hmm wel het proberen waard, eerst lekker aan de borrel en dan aapje27 d’r tip erbij :smiley: :wink:

Maar goed, ik vind het knap dat je het afwacht. Had je zelf de keus dan? Curreteren of afwachten?

En inderdaad, met 5,5 week ben je nog niet eens aan het idee gewend dat je zwanger bent, dan moet je het nog gaan beseffen, maar als je al 10 weken ver bent is het een ander verhaal, juist omdat je zo naar het moment van de echo uitkijkt en met allerlei plannen bezig bent. :frowning:

Ja, ze liet de keuze gewoon aan mij/ons.

Maar ik geloof dat als er vrijdag geen verandering is, dat ze dan wel gaat voorstellen om het e.e.a. te bespoedigen…

Tot nu toe geen verandering, dus mijn lichaam moet wel een beetje tempo maken.

Maar wie weet kunnen de tips iets opleveren inderdaad :wink:

Hoi Sproetje…hoe is t er vandaag mee? Hoop idd dat je lichaam wel een beetje wil gaan opschieten :hug:

Ik begin er eerlijk gezegd een beetje chagrijnig van te worden.

Verlies steeds wel wat, maar daar blijft het wel bij :?

Hoi sproetje, hoe is het nu? heb je de vk nog gebeld?

Met de vk had ik afgesproken haar maandag weer te bellen en dan dinsdag een echo om te kijken hoever het op gang is gekomen.

Maar vannacht is het vruchtje eruit gekomen.

Gepaard met ontzettend veel buikkrampen.

als weeen zo voelen, heb ik bij deze een bevallingsfobie opgelopen :S

Maar ik ben toch wel blij dat ik mijn lichaam de kans heb gegeven om het zelf op te lossen.

Nu dus afwachten of het ‘schoon’ is en dan afwachten of mijn cyclus zich ook weer goed herstelt.