aankondiging zwanger van de 3de (tips??)

aankondiging zwanger van de 3de (tips??)



ik ben nog niet zwanger maar wel binnen kort stoppen met… en ben me een beetje aan het oriënteren hoe en wat ik nu zou doen…



ik wil het op een leuke manier aan de opa’s (3) oma’s (4) vertellen maar hoe ??



bij de eerste heb ik dat niet gedaan maar gewoon verteld

bij de 2de had de oudste een shirt aan met ik ben stoer…



en nu ???



wie heeft er ideeën ??

Bij ons heeft de oudste het verteld tegen de opa’s en oma’s.



Die zei op ons teken: Mama heeft weer een baby in de buik :inlove:

Hier heeft onze dochter het ook aan iedereen verteld, ze was namelijk zo trots!!

3 weken geleden stapte mijn neefje uit de auto. Het eerste dat hij tegen mij zegt is: mama heeft een baby in de buik :inlove:



Wat ik leuk vind is: oudste shirtje aan met 1 erop, tweede met een 2 en jijzelf een buikband met 3 erop.

@cees77 wrote:

3 weken geleden stapte mijn neefje uit de auto. Het eerste dat hij tegen mij zegt is: mama heeft een baby in de buik :inlove:



Wat ik leuk vind is: oudste shirtje aan met 1 erop, tweede met een 2 en jijzelf een buikband met 3 erop.




dat is ook een leuk idee ! daar ga ik eens over denken





(andere ideeen ook welkom ik heb nog wel ff)

haha dat je daar nu al over nadenkt :mrgreen:



hier heeft n het ongeveer iedereen verteld. Vond dat de leukste manier. Hij zei het soms zo tussen neus en lippen door dat mensen soms helemaal niet wisten wat ze moesten denken van die opmerking :mrgreen: daar hou ik wel van.

als ik mijn gevoel zou volgen had ik al lang weer zwanger geweest maar bewust wacht ik om niet weer alles in de zelfde periode te hebben dan zou ik al het leuk in 1 periode van het jaar hebben en ik hoop straks het hele jaar door :mrgreen: veel leuker om het hele jaar door te genieten van leuke dingen

Wij hebben de jongens een klein cadeautje laten geven aan opa/oma en oma. Daar zaten dan sokjes in.

Bij de eerste hebben we een boekje met fotolijstje gegeven.

Bij de tweede een taart met uitgerekende datum voor mijn ouders en een fles mousserende wijn met echofoto voor mijn schoonouders.

Deze keer beide kinderen een shirt met de tekst:

Geloof het of nie… (voorkant)

Twee worden er drie (achterkant)



Eerst was ik van plan ze te bestellen maar uiteindelijk zelf gefröbeld met transferpapier van de Hema.

Ik zit precies met hetzelfde haha!



1e keer verteld

2e keer de oudste een shirt aangetrokken met; grote zus!

en nu???



dat idee van 1,2,3, vind ik leuk. Alleen ik wil niet dat onze oudste het al weet, het is nog zo ver weg.

@fiep klophout wrote:

haha dat je daar nu al over nadenkt :mrgreen:



hier heeft n het ongeveer iedereen verteld. Vond dat de leukste manier. Hij zei het soms zo tussen neus en lippen door dat mensen soms helemaal niet wisten wat ze moesten denken van die opmerking :mrgreen: daar hou ik wel van.




Ja precies zo… Die mensen die eigenlijk niet zo goed wisten wat ze moesten antwoorden :lol:



Maar goed, ik ben zelf dus niet zo van de shirtjes om het nieuwtje te brengen :shifty:

Haha Inge, je loopt lekker op de feiten vooruit. :wink: Maar ik ben er ook stiekem al een beetje mee bezig hoor. Een beetje fantaseren hoe we het nieuws straks gaan brengen als het zover is. :inlove: