aankleedkussenhoes (Snooze en algemeen)

Als kraamcadeautje wil ik voor iemand een aankleedkussenhoes maken zoals die van Snooze. Maar ik vraag me af of dat ook echt handig is…? Een kindje kan immers alleen bij de labeltjes als hij/zij op zijn/haar zij draait en dan verschoond dan weer niet handig… Misschien dat hier iemand is die zo’n hoes heeft en die haar ervaring wil delen?

Of zeggen jullie sowieso van ik vind zo iets als hieronder leuker (dus gewoon badstof, met in het midden een strook katoen, zonder labels)?

grappig dat je dit post, ik zat toenook al de te denken dat het juist onhandig is, omdat als je kindje kan draaien steeds loopt te stoeien :think:

die onderste is ook leuk hoor! kan je leuk de randjes doen met een vrolijk lintje,

Je kan bv ook eeen soort van mobiel maken voor boven de comode die bij passend is bij het aankleedkussen :slight_smile:

Ik zou dan idd gewoon een labeldoekje maken ofzo, dit lijkt me superonhandig :lol:

Wat Lune zegt! Labeldoekje en zo’n hoes als op de onderste foto.

hihi, lijkt mij ook niet zo handig als je kindje gaat draaien om aan de labeltjes te plukken! Ik zou een labeldoekje of knuffeltje maken, of de onderste hoes (of beide, zo dat het bij elkaar past)