aankleedkussen xxl

Wie heeft deze??? Vind ze erg leuk en ben benieuwd of het ook wat voor ons is. Op de beurs werd verteld dat ze zo niet met hun hoofdje op de commode komen doordat deze groter is.

Hoe bevalt ie???

Ik moest even zoeken naar waar jij het over hebt. Het is niet echt een merk ofzo. Ik neem aan dat je deze op de foto bedoelt ?

Ik heb er geen ervaring mee maar het ziet er onpraktisch uit. Als je dan een XXL aankleedkussen ontwerpt, maak 'm dan strak en glad zodat het aankleden ook gemakkelijk gaat.

Mij lijkt dat de vouwen en deuken in de stof, het aankleden bemoeilijkt. Op een gladde ondergrond kun je bijvoorbeeld gemakkelijker een broekje omhoog hijsen als de baby ligt. Of er een luier onderschuiven. Het is wel belangrijk dat het gemakkelijk glijdt… :think:

Ik zou eerder deze kiezen voor 17,95 :thumbup:

Deze is 50X75 cm.

Of deze van 85X70 cm. In diverse prints te verkrijgen.

Yep dat is hem inderdaad! Die deuk die erin zit was ervoor zodat ze niet van het aankleedkussen afglijden (wat bij de gewone bij ons wel het geval is). Mocht hem op de 9maandenbeurs wel uitproberen maar ze sliep dus dacht…vraag hier wel ff!

Ze zien er super leuk uit, maar aangezien de stof niet waterdicht is, ja de stof wel maar niet bij de stickselgaatjes, die dus net onder de billen van het kind vallen :roll: lijkt het mij super irritant. Nica plaste namelijk altijd als we net geen luier eronder hadden, nou ja zo’n goedkope aankleedkussen veeg je schoon en klaar maar ik moet er niet aan denken wat er nu voor lucht in dat ding zou hangen :sick:

Niek wordt nu ook wel groot voor de gewone, maar ach hoe vaak liggen ze daar nou op? :wink:

Ja die 2 ondersten van Karin hebben wij gehad. Die is geplastificeerd. In Duitsland volop te koop. Helaas scheurde de naad… :snooty:

cariska die kussen wou ik dus ook maar heb hem niet genomen vondt hem nog al prijzig.

heb gewoon een lekkere zacht hoofdkussen genomen en die wordt hier gebruikt als verschonings kussen :thumbup:

daar past ook een normale hoesje om heen en om die grote niet van de eerste foto.

die andere 2 zie je veel in duitsland en met die moet je echt het geluk hebben dat die op je commode passen.

Toevallig heb ik de kleine er op verschoond op de beurs. Vond het echt een

onding.

Hij is veel te zacht, waardoor hij er in wegzakt…

Dolfijntje, ik vond ze juist hard toen ik hem voelde op de beurs!

hendrika, hij past wel bij ons op de commode, hebben namelijk geen echte commode maar is meer een dressoir!

ik heb ook zo’n grote plastikken uit Duitsland lekker dik en extra groot hebben ook alle meubels daar weg comode en bedje ook groter dan in nederland

linkje verwijderd

De foto’s komen van de site van babywalz. En wij hebben ze veel in de woonkamer gebruikt, op de eettafel :thumbup:

maar die vind ik weer minder mooi… ik denk er nog wel ff over :lol:

Er zijn meerdere kleuren en soorten hoor, niet alleen bij babywalz. :slight_smile: Maar zijn dan wel lekker groot.

wij hebben hem bij baby1one weg uit duitslang daar hebben ze wel meer dan 100 verschillende wij hebben er 1 met een beertje echt heel mooi was 15 euro

Waarom zou je zo’n groot ding willen hebben. Onze Pepijn verschoon ik nu nog steeds op het normale aankleedkussen en hij is al 3,5 jaar :stuck_out_tongue:

Hij ligt niet helemaal meer met zijn benen er op maar dat hoeft dus ook niet. Maar van zijn hoofd tot zijn stuitje past hij er gewoon op.

@Mama_jeanet wrote:

Waarom zou je zo’n groot ding willen hebben. Onze Pepijn verschoon ik nu nog steeds op het normale aankleedkussen en hij is al 3,5 jaar :stuck_out_tongue:

Hij ligt niet helemaal meer met zijn benen er op maar dat hoeft dus ook niet. Maar van zijn hoofd tot zijn stuitje past hij er gewoon op.

ik ben er wel heel blij mee vooralomdat Quinten verschrikkelijk druk is (is een echte draaikont )

als ik een normale had had hij er heel vaak naast gelegen.

en ik heb een grotere comode een normale lijkt daar ook niks op

@msbs wrote:

@Mama_jeanet wrote:

ik ben er wel heel blij mee vooralomdat Quinten verschrikkelijk druk is (is een echte draaikont )

Alle kinderen worden op een gegeven moment druk en liggen te draaien.

Als jij het gevoel hebt dat je kindje er anders naast had gelegen vraag ik me af hoe jij je kindje in de gaten houdt tijdens het verschonen. Jij bent toch veel “sterker” dan een baby?

@Mama_jeanet wrote:

@msbs wrote:
@Mama_jeanet wrote:

Als jij het gevoel hebt dat je kindje er anders naast had gelegen vraag ik me af hoe jij je kindje in de gaten houdt tijdens het verschonen. Jij bent toch veel “sterker” dan een baby?

hij is echt verschrikkelijk sterk mijn man en ik verschonen met z’n 2en en nog krijgt hij het soms voor elkaar om te draaien als we hem vasthouden.

maar ik bedoel naast het aankleed kussen he niet naast de comode

@msbs wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@msbs wrote:
@Mama_jeanet wrote:

hij is echt verschrikkelijk sterk mijn man en ik verschonen met z’n 2en en nog krijgt hij het soms voor elkaar om te draaien als we hem vasthouden.

maar ik bedoel naast het aankleed kussen he niet naast de comode

Komt dat doordat hij hoogbegaafd is?