aankleedkussen xxl

Wie heeft deze??? Vind ze erg leuk en ben benieuwd of het ook wat voor ons is. Op de beurs werd verteld dat ze zo niet met hun hoofdje op de commode komen doordat deze groter is.

Hoe bevalt ie???

Ik moest even zoeken naar waar jij het over hebt. Het is niet echt een merk ofzo. Ik neem aan dat je deze op de foto bedoelt ?

Ik heb er geen ervaring mee maar het ziet er onpraktisch uit. Als je dan een XXL aankleedkussen ontwerpt, maak 'm dan strak en glad zodat het aankleden ook gemakkelijk gaat.

Mij lijkt dat de vouwen en deuken in de stof, het aankleden bemoeilijkt. Op een gladde ondergrond kun je bijvoorbeeld gemakkelijker een broekje omhoog hijsen als de baby ligt. Of er een luier onderschuiven. Het is wel belangrijk dat het gemakkelijk glijdt… :think:

Ik zou eerder deze kiezen voor 17,95 :thumbup:

Deze is 50X75 cm.

Of deze van 85X70 cm. In diverse prints te verkrijgen.

Yep dat is hem inderdaad! Die deuk die erin zit was ervoor zodat ze niet van het aankleedkussen afglijden (wat bij de gewone bij ons wel het geval is). Mocht hem op de 9maandenbeurs wel uitproberen maar ze sliep dus dacht…vraag hier wel ff!

Ze zien er super leuk uit, maar aangezien de stof niet waterdicht is, ja de stof wel maar niet bij de stickselgaatjes, die dus net onder de billen van het kind vallen :roll: lijkt het mij super irritant. Nica plaste namelijk altijd als we net geen luier eronder hadden, nou ja zo’n goedkope aankleedkussen veeg je schoon en klaar maar ik moet er niet aan denken wat er nu voor lucht in dat ding zou hangen :sick:

Niek wordt nu ook wel groot voor de gewone, maar ach hoe vaak liggen ze daar nou op? :wink:

Ja die 2 ondersten van Karin hebben wij gehad. Die is geplastificeerd. In Duitsland volop te koop. Helaas scheurde de naad… :snooty:

cariska die kussen wou ik dus ook maar heb hem niet genomen vondt hem nog al prijzig.

heb gewoon een lekkere zacht hoofdkussen genomen en die wordt hier gebruikt als verschonings kussen :thumbup: