aangeven dat ie gepoept heeft

tygo geeft nu al een paar dagen aan dat ie gepoept heeft.

is het bij jullie ook zo begonnen?

en wat hebben jullie gedaan? potje geintroduceerd?

ik zet hem wel altijd voordat ie in bad gaat even op het potje,

want hij moet altijd plassen als ie in zijn nakie staat

vandeweek deed ie per ongeluk 2 druppels :dance:

maar ik zat zo hard te roepen hoe goed het was dat ie zich rot schrok en ermee stopte hihi

Dit is het begin Ziet! Heel goed! Prijs em de hemel in als ie het aangegeven heeft.

Je zou idd met een potje kunnen beginnen, maar niks afdwingen. Hij moet het tenslotte helemaal zelf doen! Suc6!

ja hij wordt zeker de hemel ingeprezen

ik vind het ook echt supergoed dat ie het voelt!

hij vindt het ook reuzeinteressant als wij naar de wc gaan

nouja, we zien wel

tnx voor je antwoord,

ben heel benieuwd hoe snel het zal gaan

ik laat het idd ff op zijn beloop

Ik ben benieuwd!!

Nog eentje die aan het zindelijkheid begonnen is. Leuk en heel veel succes gewenst! Klink idd heel goed!

vanmorgen zei hij het weer toen ik in zijn kamer kwam

en ja hoor :dance:

hij mag nu zelf zijn luier weggooien dan,

vindt ie ook wel interessant

Ziet, Ruben begint er ook mee :dance: . Vanmorgen had hij gepoept en wees meteen naar zijn luier (en begon eraan te trekken) al roepend bah.

Dat deed Nienke ook al toen ze anderhalf was. Dat voelde ze al vrij snel aan zo te zien.

Doen jullie de kinderen dan wel op het potje al of zijn ze daar nog niet aan toe? Bij Nienke heb ik dat niet gedaan. Ze is vorige week pas begonnen met zindelijk worden. En het gaat elke dag beter, heel goed zelfs!

nee van het potje snapt ie nog niks

hij legt die link niet

dus daar wacht ik nog ff mee

hij gaat alleen ff op het potje zitten voordat ie in bad gaat

maar hij beseft nog helemaal niet dat ie daar in moet plassen

dat doet ie lekker daarna, als ie opstaat

of als ie in bad zit, dan staat ie ook op en plast :mrgreen:

ik zag tyg net een moeilijk gezicht trekken

dan moet ie poepen

dus ik zeg: moet je op het potje?

hij: potje! potje!

was tijdens het eten, dus wij rennen naar de badkamer

gelukkig kwam bumba op tv

dus hij heeft voor de tv onder het genot van bumba en de rest van zijn boterham op het potje gezeten

ik zei: ga maar poep doen

hij: pssssssssss

whahaha

niks gedaan dus, hij snapte er de ballen niet van.

ik doe zijn luier om

2 minuten later: mama poep!

:wall:

Leuk om te lezen! Arwen geeft nu ook vaker aan dat ze gepoept heeft, dus ik heb een potje gekocht. Ik heb haar nog niet erop laten zitten, maar misschien dat we er toch spelenderwijs mee gaan beginnen…

Hoi hoi,

Tiara geeft ook aan dat ze poep in haar luier heeft “poepie!”. Maar ook heel af en toe als ze poepjes laat en dan is er volgens mij iets onderweg. Laatst zei ze het een paar keer, maar was ik te lui om actie te ondernemen en dacht ‘zal wel meevallen’ :wall: . 5 Minuten later had ze gepoept! Dus had ik haar toch op het potje moeten zetten, misschien…

Ze vindt het potje nog niet zo leuk, we oefenen wel af en toe, maar ze zit er niet graag op (we hebben 2 verschillende, hele leuke potjes!). Met een stickertje voor op haar hand kan ik haar wel een beetje lokken.

Hoe krijgen jullie ze erop en hoe zorg je ervoor dat ze blijft zitten???

Belonen jullie ook met iets anders dan enthousiast zijn?