aangenaam verrast over goede service

Ik ben deze week voor de 2e week aangenaam verrast over de goede service van sommige bedrijven. Ik was op vakantie een enkelbandje van mijn fred-de-la-bretoniere-espradrilles kwijtgeraakt. Na thuiskomst heb ik het bedrijf een mailtje gestuurd met de vraag of ik een bandje bij kon bestellen. Na 2 dagen lag er een envelop met 6 :lol: nieuwe enkelbandjes in de brievenbus met een aardig briefje erbij. Gratis en voor niets. Enkele dagen geleden was ik voor een studiereis in het technopolis in Leuven (een soort Nemo in Belgie). Ik kocht als souveniertje 2 helioballoons voor Noud en Marlot. Bij thuiskomst bleek die van Noud maar 2 vleugels te hebben ipv 3. Na een mailtje hierover kreeg ik gisteren een envelop in de brievenbus met daarin wel 3 nieuwe helioballoons :smiley:

Van dat soort dingen kan ik nou echt gelukkig worden!

wow… daar kun je idd wel erg verrast over zijn!! wat een super service van beide!!



zo blijkt maar weer, even mailen werkt soms ook nog wel eens :stuck_out_tongue:

dat is altijd fijn



zo heb ik dat met de kinderwagen, van de firma Mutsy…



echt niks anders als dikke duim… :thumbup:



heb als diverse kleine mankementen gehad (ook ouderdom, of domme pech) maar hun lossen het zeeeeer goed op…

Fijn!

Leuk is dat he :smiley:



Wij hadden het van de week ook. Ikeakast waarbij een zakje schroefjes van een la mist. Maar wel al een paar jaar… :oops: Ik heb ze toch maar gebeld en tot mijn grote verbazing gaan zij het dus ook gewoon gratis opsturen, ook al hebben we geen bon meer en is het echt al lang geleden.