aangenaam chocobroodje is de naam

Hallo iedereen de naam is chocobroodje, ik ben 26 jaar en heb een heel lief vriendje, maar nog geen kindertjes. Wel hebben we besloten om binnen niet al te lange tijd te gaan beginnen met serieus oefenen zonder vangnet (ofwel weg met die pil!!!) Maar voordat het zover is heb ik beloofd te stoppen met roken. :think: Ik doe het natuurlijk graag voor het kindje maar word wel een uitdaging!

Iemand nog tips? Alles is welkom haha

groetjes chocobroodje

wat een lekkere naam heb je :drool:

Tips? Ik hoorde dat de sigarettenprijs weer omhoog is gegaan dit weekend. reken eens uit wat het je bespaart als je nu stopt, en koop daar allemaal fijne dingen van om jezelf te verwennen.

en verder idd goed beseffen wat het in zou houden voor je toekomstige kindje zou betekenen als je wel door rookt…

succes!

welkom

en goed in je hoofd houden als je gaat stoppen waar je t voor doet

en het is het oh zo waard!!!

succes!!!

gr loessie

welkom

welkom

tja tip geven kan ik je niet want ik rook zelf ook nog (buitens huis):oops: ik rook nu wel minder …en dat wil ik steeds beetje bij beetje tot dat ik geen enkel sigaret aanraak … tja de 1 zegt stop gelijk in 1 x en de andere doet het zo als ik …ik best moeilijk aangezien ik al 8 jaar rook bij mijn eerste zwangerschap(ongeplant) ben ik doorblijven rooken maar zat ik op 3 peukjes Per dag …niet goed :oops:

nu ben ik er bewust mee beezig …en ben echt druk mee beezig op te stoppem maar valt niet mee … zit nu op 5 perdag vanplaats 24

dus gaat al stukken beter :mrgreen:

ik wens je veel succes met het stoppen en hoop dat het jou beter afgaat :thumbup:

welkom en veel plezier hier

Welkom!!!

Je doet het natuurlijk voor een goed doel en natuurlijk voor je portemonnee.

Ik heb mijn zwangerschap ook gerookt, 3 sigaretten per dag, maar toch niet goed.

Nu ben ik inmiddels een jaar en 4 maanden gestopt, na 15 jaar gerookt te hebben.

Succes ermee!!