Wat heerlijk zulke handige mannen in de familie! En straks een boel ruimte erbij :thumbup:
Dat ziet er heel mooi uit. :thumbup: Lekkere ruimt die je dan ook krijgt. Heerlijk… ben beetje jaloers. :oops:
ben alleen bang dat het niet word goedgekeurd dat je een doorgang in de badkamer wil. Dat is een ruimte die aan eigen regels moet voldoen en waarvan deuren doorgaans op slot kunnen. Stel dat iemand de deuren op slot doen, dan kan je er niet meer in of uit en in relatie tot brandgevaar… dat zou nog best eens tegen kunnen vallen. Kon de doorgang niet in 1 van de slaapkamers?
De architect (die vaker tekeningen bij de gemeente inlevert) zei dat dit wel mocht als we het als hobbykamr benoemen. We gaan het ook niet als slaapkamer in gebruik nemen. Voor de wasmachine/droger en fitnesspullen. Er komt ook geen slot op deze deur, die hebben we trouwens op geen enkele deur zitten, ook niet op de badkamer, alleen de wc beneden.
In theorie zou hij in de slaapkamer achter kunnen, maar dan moet je via een slaapkamer naar de hobbykamer. Terwijl we dus juist de kids minder tot last willen zijn, dat mijn man gewoon s avonds kan fitnessen.
Wij slapen aan de voorkant en ons waterbed staat tegen die muur dus dat kan ook niet.
Even een update, de vergunning is goedgekeurd :dance:
Nu moeten nog alles gaan regelen, financieen, offertes, materialen bestellen, pff.
De planning is om in april te starten met de voorbereidingen en vanaf eind mei / begin juni met aan aanbouw zelf.
Hopelijk zijn er weinig vertragingen, aangezien ik het toch graag voor eind augustus klaar wil hebben
Ohhh wat leuk,en spannend
mijn wens ooit nog ook uitbreiden :thumbup:
Ik ga t topic volgen
Leuk leuk… maar ook wel spannend. :thumbup:
Heel veel succes.