Aanbiedingen!!

Deze week bij de Hema 6 pakken luierdoekjes voor 6 Euro! Ik vind de sensitive doekjes zoooo lekker ruiken :mrgreen: Ga dus meteen flink inslaan.

Pampers; 2 verpakkingen voor 16 euro bij de AH, das een halve cent per luier goedkoper dan die van dezelfde maat(4-9 kilo) van het eigen merk van Kruitvat!!!

bij de jumbo, tot 17 juli… 10 potjes olvarit halen, 8 betalen, ofwel 20% korting!!!



en voor diegenen die dat bonnenboekje hebben gehad, 10 euro korting bij drie pakken pampers… ook van pampers kreeg ik van de week een bon binnen voor 10 euro retour op bank of giro… Hij gaat lekker met de baby producten

Bij de super: 3 pakken pampers

bij alle appieXL-len…



Gigapak pampers, 4 pakken(normale inhoud) voor 26.50. dat is ongeveer 6.60 per pak!!!

BIj de appie!

3 pakken pampers voor 19,–! :thumbup:

Molton hoeslakentje met elastiek in de hoeken, voor slechts…



€ 1,99



bij de W*bra ! :mrgreen:

@hazze wrote:

Molton hoeslakentje met elastiek in de hoeken, voor slechts…



€ 1,99



bij de Wbra ! :mrgreen:




Niet alleen dat! Wbra heeft komende week allerlei babyspul voor weinig geld! Ik ga zeker even snuffelen daar!

Bij Blokker nu een loop/duwauto voor maar 12,99 euro. Wel zelf in elkaar zetten. Ik weet niet of het goede kwaliteit is maar in ieder geval geen geld. Er zitten verder geen toeters of bellen op.

bij etos 3 pakken pampers voor 25,50 en gratis 3 poppetjes van little people

Bij plus supermarkt ook 3 pakken pampers voor 25 euro en met gratis boekje van Bumba.

En waar deze week pampers in de aanbieding ? :wink:

Vanaf de 27ste bij Super de Boer; 3 voor 26,50

thanks , bij terkpleister ook alleen hadden ze nergens meer kleintje hmmm

Hoi,



Krijg net bonuskrantje van AH.



Pampers luiers jumbodoos baby-dry, easy up of actieve fit/

per doos 12,92 euro. :smiley:

en bij de appie … 2 pakken pampers = jumbopak voor 13 euro :mrgreen:

hihihi, die stond er al muk :P(zie twee berichtjes erboven) en nog los berichtje verder in de onderwerpenlijst…