Aanbiedingen!!

Altijd handig om sticky te hebben staan nav het topic van Lena in de huiskamer.

Nu zag ik de aanbieding bv voor luiers bij de AH van Huggies en de doekjes. 2 halen 1 betalen.

Maar zo zijn er vast nog heeeel veel aanbiedingen meer die boeiend zijn? Vult u maar aan!!! :mrgreen:

Ik weet niet of het mag van de modi’s, maar hier de top 10 van goedkoopste supermarkten:



nettorama

bonimarkt

hoogvliet

foodfactory

jumbo

bas / dirk

deen

dekamarkt

jan linders

vomar

edah

C1000

pluss

albert heijn

golff

coop

super de boer



Opvallend dus dat de landelijke ketens ook de duurste zijn, behalve Jumbo. En wie in de randstad woont, kan veel goedkoper winkelen dan de rest vna het land. De bovenste 8 zijn nergens te vinden bij ons in de buurt, dus dat gaat al lekker :evil: .

Het verschil tussen de goedkoopste en de duurste is zo’n 10%.



Het verschilt trouwens per maand, dus als je het bij wil houden, kijk dan hier: http://www.super.nl

Bij de Etos zijn op dit moment de billendoekjes van Zwitsal in de aanbieding! 6 pakken voor Euro 10,- in een grote doos. Dan heb je even voorraad, het blijft goed en is voordeliger dan los kopen. Mijn hub had laatst bij de thuiszorgwinkel gehaald ipv bij de drogist, moest ie meer dan Euro 4,- betalen voor 1 verpakking :wall: :wall: :wall: . Had ik nou maar zelf… :silenced: (en zich dan ook niet afvragen of dat duur is… gewoon betalen en meenemen…)… :roll:



Groet, hazze

O ja, mannen kijken daar helemaal niet naar…

Zaterdag samen in supermarkt. Pakt hij een zak sla van Bonduelle. Keiduur. Ze hebben niks anders, zegt hij dan. Ga je kijken, blijken er nog 5 andere zakken te liggen, stuk voor stuk goedkoper :wall: .

Ooow ik heb dan ws de enige die het omgekeerde doet…hij maakt liever zelf de sla klaar en koopt dan een krop. Vind ik allemaal al super want hij maakt het dan ook echt allemaal zelf incl wassen etc. Het enige wat ik ‘jammer’ vind is dat hij bv ook voor zo goedkoop mogelijke olijfolie gaat en juist omdat we daarin dus meestal biefstukjes bakken etc mag daar wat mij betreft best een beetje meer geld aan besteed worden. :oops:

Zwitsal Bijdehandjes, maximaal 6 stuks per klant

Stuntprijs :Inhoud 6 pakken à 72 doekjes

Elders 14.95

Bij Dirx 9.79



Actie is van 17 tot 22 okt

Bij de DA drogist, 3 pakken luiers of luierbroekjes van het eigen merk van 22,47 voor 16,99.



Aanbieding is van 16 t/m 29 oktober.

Kindermeegroeistoel bij de Kruidvat voor maar 39,95!

Volgens mij een actie tot zaterdag maar kan bij de Kruidvat ook zomaar langer worden als de voorraad het aankan.

Hallo,



Aanbieding vanaf gister (25 okt) bij de Aldi: Infrarood oorthermometer voor maar € 12,99. Koopje toch?

Heb er vandaag eentje gehaald.

met ingang van as maandag 30 oktober bij de etos.



6x 72st. lotiondoekjes normaal 7,56

6x 72st. lotiondoekjes sensitive 7,56

Friso m.u.v nr. 1 2e voor de halve prijs

alles van Olvarit muv potjes 3 halen 2 betalen

@Cheanny wrote:

Hallo,



Aanbieding vanaf gister (25 okt) bij de Aldi: Infrarood oorthermometer voor maar € 12,99. Koopje toch?

Heb er vandaag eentje gehaald.






zo’n oorthermometer heb ik ok gehad.

gehad ja, ligt allaaaaaang weer in de prullenbak.

maar goed, dat kan ook aan het merk hebben gelegen.

Volgende week bij Super de Boer, 30-10 t/m 5-11



Pampers Luiers (New-baby, Active-fit of Easy-up) Maat 2-6



3 Pakken naar keuze van 29,97 voor 19,98!

@hedwich wrote:

zo’n oorthermometer heb ik ok gehad.

gehad ja, ligt allaaaaaang weer in de prullenbak.

maar goed, dat kan ook aan het merk hebben gelegen.




Hmm… :think: hoop dat ie van mij wel langer meegaat dan en dat 't geen miskoop blijkt… want dan is die € 12,99 helemaal nie zo goedkoop… :wink: hij doet 't nu tenminste nog wel … vind 't op 't eerste gebruik afgaande wel handiger dan een gewone thermometer… :smiley:

Ik heb laatst een oorthermometer bij de Lidl gekocht in de aanbieding, speciaal voor Lotte eigenlijk. Dus van de week twijfelde ik of ze koorts had, is dat ding veel te groot voor in dat kleine oortje… :? :wall:



Groetjes,



Viratine

@Viragootje wrote:

Ik heb laatst een oorthermometer bij de Lidl gekocht in de aanbieding, speciaal voor Lotte eigenlijk. Dus van de week twijfelde ik of ze koorts had, is dat ding veel te groot voor in dat kleine oortje… :? :wall:



Groetjes,



Viratine




wil je niet bang maken maar sommige oorthemometers kloppen niet helemaal. Het beste is toch op de ouderwetse manier :oops:



Heb er zelf ook een maar meer voor me oudste 2 en als ik het niet vertrouw dan ook op de ouderwetse manier

Vanaf 5 dec t/m 16 dec:



Bij Kruidvat, 3 pakken pampers voor e. 25, –

dekamarkt

3 pakken pampers 18 euro!

tot 21 januari:

etos: 3 pakken pampers halen, 2 betalen

@Ziet wrote:

tot 21 januari:

etos: 3 pakken pampers halen, 2 betalen




huh :think: bij ons (heerenveen) tot 14 januari, maar dat kan wel kloppen want had ze ook al de laatste week van 2006 in de aanbieding… maar in de folder stond toch echt 2 - 14 januari…



Kennelijk niet alle acties hetzelfde bij alle filialen.

mss iets om rekening mee te houden dus!

Bij de AH hebben ze deze week twee pakken luiers van hun eigen merk in de aanbieding voor € 10.- Ze bevallen hier goed :thumbup: