Ik ben morgen 32 weken zwanger en ik heb sinds zaterdag weer eens aanbeien maar dit keer zo erg.
hij is ten grote van een druif en ik heb er echt onwijs veel last van.
wie weet de wonder tip wat ik er tegen kan doen want zitten lopen liggen alles doet pijn en terug duwen heeft geen nut meer want hij komt er gewoon weer uit.
ik had een middeltje van de vk gehad en die hielp vorige keren prima maar nu is hij zo groot nu helpt hij totaal niet meer en ik heb er echt last van.
ik heb altijd gewoon sperti gebruikt, had er helaas ook regelmatig last van de laatste weekjes van de zwangerschappen.
het werkte niet direct maar op zich wel vlot.
je kan eventueel ook nog aan de huisarts vragen of ze hem af kunnen binden, maar volgens mij is dat ook niet erg prettig…
succes in ieder geval en sterkte met de laatste loodjes
- eet voldoende plantenvezels (zemelen, bruinbrood, etc.)
- drink veel water nodig.
- tijdig het toilet bezoeken
- Regelmatig een warm bad
- Meer beweging
- Let er op dat u voldoende vezelstoffen krijgt. Zemelen zijn het beste. U koopt ze bij de kruidenier of de drogist. Doe er een eetlepel van in een kop yoghurt. Om te beginnen drie maal per dag…
- Gebruik niet teveel koffie, thee, koolzuurhoudende dranken en suiker.
succes met ze kwijt te raken…
Heb je dit al gebruikt??
http://www.curanol.nl
En dan de tabletten… En desnoods zetpillen, want dat blijken echt wondermiddelen te zijn…
Mijn verloskundige had ze altijd liggen, kost wel wat geld maar het helpt echt…
De tabletten hielpen hier na 1 dag al na de bevalling en echt 1 druif had ik niet maar een hele tros zeg maar :oops: :mrgreen:
grts patricia
Ja ook curanol en curanal, Zals en tabletten.
curanol :thumbup: :thumbup: en nu gelijk gaan behandelen want je wil niet met aambeien zitten tijdens de bevalling meid
ik heb de pilletjes samen met de zalf gebruikt en die mag ook tijdens de zwangerschap gebruikt worden…
mijn aambeien waren 11 cm lang (staken uit mijn billen) en pijn dat het deed :shifty: :sick: dus zorg dat je dat niet krijgt en neem nu actie !!!
Inderdaad curanol vragen via je verloskundige! Wij moesten ze dan zelf bestellen via internet en als je de pilletjes / zalf had ontvangen dan stuurde je het recept van je verloskundige naar het bedrijf toe.
Het is echt goed spul! Na de bevalling heb ik het zelf nodig gehad en heb zelfs de huisarts nog om een herhalingsrecept gevraagd. Ik was binnen no time van mijn aambeien af.