aan favorieten toevoegen?

wie kan me helpen ?

Ik heb een nieuwe laptop, ik heb van mijn ooude laptop alle bestanden overgezet, zo ook de favorieten. Die heb ik in een map gedaan in mijn bestanden .

Als ik hem open kan ik al mijn favorieten zien geen probleem.

Als ik nu op internet zit en ik wil die favorieten aanklikken staat ze zeg maar nog niet naast mijn scherm als ik aanklik favorieten .

Ik moet ze dan importeren neem ik aan?\Maar hoe doe ik dit?

Ik kom zo ver dat ik aanklik:

Aan favorieten toevoegen

importeren exporteren favorieten

dan volgende

dan aanklikken importeren

dan moet ik klikken dat ik wil bladeren

dat doe ik en zoek tot ik op mijn comp in mijn bestande de map favorieten vind, die klik ik aan , deze map wordt zeg maar er uit gepikt,

maar er blijft staan BOOKMARK als bestand en dan er naast HTML ( hotmal)

deze neemt hij niet en veranderen lukt me niet,

wat doe ik fout ? Wie kan me helpen?

Zodat ik mijn favorieten weer gewoon op scherm kan hebben tijdens internet zelf ?

Liefs bianca

hm ik ben nu aan klungelen geweest en ben ze inmiidels kwijt :roll: van mijn comp, denk ik althans want ik zie ze niet meer in de map FAVORIETEN! :think:

Ik kan je niet helpen helaas, heb je ze nog wel staan in je laptop. Heb je die eigenlijk nog, anders op de onhandige manier en gewoon de site’s overtypen??

Bianca? ben je ook overgestapt van Internet explorer naar Firefox of zo?

Normaal bij Internet explorer zet je gewoon uit je oude computer de map favorieten in de nieuwe pc in de plaats van de daar reeds staande map favorieten en daar hoef je niets voor te importeren.

In XP staat die map hier:

C:Documents and SettingsinlognaamFavorieten

In Vista hier:

C:GebruikersinlognaamFavorieten

ik denkd at ik idd maar op de owuerwetse manier ga doen ,

ruud heel erg bedankt, ik ben euhm niet zo handig er in haha ik weet wel dat ik viste heb nieuwe ?

t lukt me iig niet, ik heb deels er al weer iets in staan :dance: