Misschien een gekke vraag maar heeft iemand een idee waarom Nika ineens sinds enkele weken aan haar kleding trekt? Of ze nu een shirt/trui/jurkje aan heeft, steeds trekt ze aan haar kleding, op dezelfde plek, ter hoogte van haar borst zeg maar :eh: …
Het begint steeds meer op te vallen. Jeuk heeft ze volgens mij niet (niets op de huid te zien iig)…
Herkenbaar?
Ja heel herkenbaar!!! Als er niks kapot gaat zou ik het zo laten en ik heb het toen gewoon genegeerd/1 En dat werkte prima!!!
Hier doet ze het soms als er een print of een strikje/touwtje op zit.
Of misschien vindt ze het gewoon niet mooi :mrgreen:
Enige wat Merel sinds kort doet is haar handen in de kraag hangen.
Dus dan rekt het helemaal uit onder haar kin :roll:
Geen idee, opeens begonnen en gelukkig nu een stuk minder alle shirtjes werden lelijk want ze deed het vrij snel nadat ze ze aanhad dus dan liep ze de hele dag met een gelubberd shirt…
En nee ze draagt geen colletjes of hoge shirtjes
Vriendin van me zei, misschien van iemand op school in Merel haar geval??
E doet het wel eens, naar mijn idee om het plaatje oid te voelen ofzo
Noortje zit overal aan en trekt overal aan waar ze maar aan kan komen, dus ook haar eigen kleren…
@meisje1974 wrote:
Noortje zit overal aan en trekt overal aan waar ze maar aan kan komen, dus ook haar eigen kleren…
Het gaat me er meer om dat ze altijd op dezelfde plek trekt… Ze doet het bijv niet aan de onderkant van dr wijde jurkje of dr mouwen ofzo…
ja, misschien een tik? Noortje heeft ook een tik hoor. Die schopt altijd met 1 been, altijd het zelfde been… ik heb zelf ook een tik. Zit altijd aan mijn haar te frummelen, altijd op dezelfde manier…
@meisje1974 wrote:
ja, misschien een tik? Noortje heeft ook een tik hoor. Die schopt altijd met 1 been, altijd het zelfde been… ik heb zelf ook een tik. Zit altijd aan mijn haar te frummelen, altijd op dezelfde manier…
Zou kunnen, is ook de reden dat ik het vraag. Bij Lenn werd altijd gezegd dat hij tics had… na maaaanden bleken oorontstekingen en jeuk de oorzaak. Dat heeft mij toen heel verdrietig gemaakt…
@Affie wrote:
@meisje1974 wrote:ja, misschien een tik? Noortje heeft ook een tik hoor. Die schopt altijd met 1 been, altijd het zelfde been… ik heb zelf ook een tik. Zit altijd aan mijn haar te frummelen, altijd op dezelfde manier…
Zou kunnen, is ook de reden dat ik het vraag. Bij Lenn werd altijd gezegd dat hij tics had… na maaaanden bleken oorontstekingen en jeuk de oorzaak. Dat heeft mij toen heel verdrietig gemaakt…
Ach, gossie, dat is sneu zeg.