Aan de box knabbelen/knagen

Mijn dochtertje eet haar box zo onderhand op, kan het kwaad dat ze die stukjes verf daarvan binnen krijgt :shifty: :roll: ?

echt goed lijkt het me niet, al is zon box daar wel opgemaakt… Maar je kan ook van die plastic dingen kopen voor om de bovenste randen van de box…zo blijft je box ook mooier :slight_smile:

@marjolein98 wrote:

echt goed lijkt het me niet, al is zon box daar wel opgemaakt… Maar je kan ook van die plastic dingen kopen voor om de bovenste randen van de box…zo blijft je box ook mooier :slight_smile:




Weet je toevallig hoe je die dingen noemt ?

En de box is al verpest :frowning:

Hier doet hij het met zijn bedje. Ik had hem zelf wel met waterbasisverf geverfd, dus dat is niet zo heel slecht, maar mijn moeder vertelde dat wij het ook deden (ik lag vroeger zelf in dat bedje), en dat er toen helemaal geen waterbasisverf was. Dus wij aten terpetinebasisverf, bah. Maar we hebben er nooit iets door opgelopen, dus het zal wel meevallen denk ik.

Ik zal even voor je kijken in mijn boek…

kan mijn boek niet vinden :frowning: Zal straks even boven zoeken…hoop dat mijn kleine schatje zo wakker wordt…this namelijk alweer 4 uur geleden dat ze heeft gegeten…

Bij de ikea kun je die plastic dingen ook kopen, weet eigenlijk ook niet hoe ze heten :oops:

Ik had ze al gezien op de site van Ikea maar lees ook dingen dat je ze alleen kunt gebruiken op de spullen van de Ikea.



Maar het ziet er ook zo uit dat mijn dochtertje ze er zo af kan halen :?

Aaah een ander is me al voorgeweest. :slight_smile:

Had hetzelfde willen schrijven over die ikea dingen.