Ik ben 35 weken zwanger, en ik heb de laatste tijd last van aambeien. Opzidch heb ik er niet heel veel last van, maar als ik naar de wc ga, dan zit er nog wel eens wat bloed aan mijn papiertje als ik afveeg. Alleen maar bij de ontlasting. Het is duidelijk bloed van de aambeien, maar ik vind het wel irritant.
Is het verder gevaarlijk, en wat kan je eraan doen??
En, ik heb ook last van afscheiding. Ik gebruik maar telkens maandverband, maar ook dat is niet prettig. Iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan??
Sorry voor de vieze praat, maar ik zou er toch graag wat antwoorden op willen hebben.
Alvast bedankt!
aambeien vreselijk he?!
ik heb het ook gehad voor me bevalling en tijdens de bevalling ook…
mijn kraamhulp had een spulletje gehaald bij de drogist korreltje(sorry ben de naam kwijt)maar dat moest weeken in water en dan dr op smeren,hielp wel wat!
succes,en eh met naar de wc gaan Niet Persen!!bewaar die kracht tot je bevalling :lol:
mijn vriendin had hier ook last van tijdens haar zwangerschap en de gyn stelde neusdruppels voor… Ik vond het ook vreemd, maar het zou ontzwellend werken? Ik heb eigenlijk nooit gevraagd of het werkte :think: 'k zal het eens vragen…
@Maggy wrote:
Ik ben 35 weken zwanger, en ik heb de laatste tijd last van aambeien. Opzidch heb ik er niet heel veel last van, maar als ik naar de wc ga, dan zit er nog wel eens wat bloed aan mijn papiertje als ik afveeg. Alleen maar bij de ontlasting. Het is duidelijk bloed van de aambeien, maar ik vind het wel irritant.
Is het verder gevaarlijk, en wat kan je eraan doen??
En, ik heb ook last van afscheiding. Ik gebruik maar telkens maandverband, maar ook dat is niet prettig. Iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan??
Sorry voor de vieze praat, maar ik zou er toch graag wat antwoorden op willen hebben.
Alvast bedankt!
Allereerst mijn vraag, hoe zit het met je ontlasting?
Is die hard??
Zo ja dan heb je daardoor de aambeien gekregen.
Dan is de behandeling als volgt:
Zorgen dat je ontlasting weer zacht wordt.
-Lactulose
Voor de aambeien kun je curanal zalf kopen en curanol tabletten.
Bij de apotheek, ze moeten het waarschijnlijk wel voor je bestellen! :-*
En anders ff je vk bellen die heeft ze misschien zelfs wel op de planbk liggen
@Kee wrote:
mijn vriendin had hier ook last van tijdens haar zwangerschap en de gyn stelde neusdruppels voor… Ik vond het ook vreemd, maar het zou ontzwellend werken? Ik heb eigenlijk nooit gevraagd of het werkte :think: 'k zal het eens vragen…
Ja dat heb ik ook van mijn collega gehoord. Haar verloskundige adviseerde ook om met een neusspray op haar aambeien te sprayen en dat werkte echt! heb er heel hard om moeten lachen, maar het werkt wel!!
succes
@diaan84 wrote:
@Kee wrote:mijn vriendin had hier ook last van tijdens haar zwangerschap en de gyn stelde neusdruppels voor… Ik vond het ook vreemd, maar het zou ontzwellend werken? Ik heb eigenlijk nooit gevraagd of het werkte :think: 'k zal het eens vragen…
Ja dat heb ik ook van mijn collega gehoord. Haar verloskundige adviseerde ook om met een neusspray op haar aambeien te sprayen en dat werkte echt! heb er heel hard om moeten lachen, maar het werkt wel!!
succes
Klopt hoor!!!
Lijnzaad… 3x p/dag 1 eetlepel… gebroken lijnzaad… (appie, zonnatura))
Je ontlasting word zachter, en poepen gaat weer goed…
Aambeien verdwijnen dan… :thumbup:
Heel vervelend he maar ik heb HemoClin gebruikt en dat werkte echt super! Je kan het gewoon bij de drogist kopen.
Het is beter om geen maandverband te gebruiken want dat gaat broeien en dan heb je ook weer kans op schimmelinfectie. Het beste is katoenen ondergoed en dan maar wat vaker verschonen. Mijn vk zei toen ook dat je het beste 's nachts zonder ondergoed kon slapen…
Succes!
@Bianca B. wrote:
Heel vervelend he maar ik heb HemoClin gebruikt en dat werkte echt super! Je kan het gewoon bij de drogist kopen.
Succes!
WErkte bij mij ook beter dan allerlei andere dingen!! (zelf recept vd ha werkte voor geen meter vergeleken met dit spul!)
Een aanrader dus!