Aabieden of wachten tot hij zelf komt,wat doen jullie?

Hallo,



Sergio is niet echt een veel drinker.Hij drinkt vaak net 150 cc en komt om de 4 uur maar soms slaapt hij ook nog.Moet ik hem dan wakker want as je kijkt over een hele dag dan drinkt hij voor zijn leeftijd en gewicht minder.Hij is niet ontevreden ofzo en ziet er ook wel goed uit.



Hij heeft vanmorgen 150cc gehad en zou eigenlijk om 11.00 weer moeten maar hij slaapt.

Als hij honger heeft dan komt hij toch zelf wel :think:



Esmie

Ik zou hem wakker maken.

Vooral omdat ie ook minder drinkt.



Mijn dochter dronk altijd supergoed…

Maar heb der altijd wakker gemaakt voor der fles.

Je kunt hem toch ook weer lekker terug in bed leggen na de fles ?

Hoi Esmie.



Dit hebben wij dus ook heel vaal bij Tycho gehad. Tycho slaapt ook heel veel, heeft hij altijd gedaan. Wij maken Tycho altijd wakker voor zijn fles.

Sommige kindjes melden zich niet voor een fles. Zie dat ook op mijn werk (werk op een kdv)

Dus ik zou hem wakker maken.



Liefs, Chantal

Hier hadden wij ook het zelfde en ik deed voeden op verzoek. De ene keer zat er 3 uur tussen de andere keer 4 of 5 maar langer als 5 deed ik niet. Veron wilde ook geen drinken en met 8 maand hier van de fles af omdat hij echt niet wilde meer.

Dus ik zou voeden op verzoek maar er niet meer als 4 a 5 uur tussen laten.



Succes in elk geval

esmie 5 of 6 x 150cc is eigenlijk niet echt weinig hoor.



tis juist een goede hoeveelheid ik zou gewoon eens een dag niet wakker maken kijken wat hij zelf doet als hij dan echt te weinig komt dus bv maar 4 of 3 x voor een voeding kan je de dag erna altijd weer gaan wakker maken toch.

Hij heeft gisteren om 18.00 140cc ofzo gehad om 22.00 heb ik hem wakker gemaakt maar was geen sucses want meneer wilde slapen.Hij heeft maar 40cc ofzo gehad.

Vanmorgen om 6.30 werd hij wakker maar toen heeft hij ook nog geen 100cc gehad.Ik dacht dan bied ik hem rond 9.30 nog een fles aan.Hij was om 9.45 wakker en ik heb hem een fles gegeven maar hij wil maar 60cc met moeite.Hij ligt nu in de box en ik heb het idee dat hij zo weer kan slapen :think:



Ik vind echt dat hij weinig drinkt :?

Is dat altijd of iets van de laatste week? Kan ook dat hij via zijn broertje een virus te pakken heeft ofzo. Dan is het hier ook altijd slecht met eten.



Als ze te weinig eten worden ze loom en duf en hebben ook geen energie meer om te eten. Dus ik zou wat vaker aanbieden en bv. na 2 uurtjes slapen wakker maken. Behalve als hij ziek is natuurlijk.

Ik geeff Mara op verzoek en hier drinkt ze dan goed. Niet altijd haar fles leeg, maar goed genoeg vind ik. Als ik haar op vaste tijden wakker maak, want ik even heb geprobeerd, dan drinkt ze alleen maar slechter, omdat ze niet uitgerust wakker wordt en ook verder wilde slapen. Helaas werkte dit bij Mara sowieso niet zo best, want ze raakte hier ook oververmoeid van dat het daarna alleen maar huilen was.



Dus ik voed weer opverzoek en ze regelt het prima zelf. Omdat ik ook vasthoudt aan een patroon, weet Mara waar ze aan toe is als ze wakker wordt. Als ik haar uit bed haal als ze wakker is geworden, weet ze dat ze de fles krijgt. Ze begint dan ook meteen te happen en wordt heel ongeduldig als ik toch eerst iets anders ga doen.