AAARRRRGHHHHH smerige brutale @#$% beesten!!!!

Gisteravond roken we ineens een pentrante katerlucht hier in huis.

Gezien we sinds kort helemaal geen katten meer hebben, kon het niet van ons afkomen, die van ons waren trouwens ook poezen en die stinken niet zo.

In eerste intantie dachten we nog dat het de luchtverfrisser was, die kan nl. naar katerpis gaan stinken als hij bijna leeg is :sick: (ruikt voor de rest erg lekker :wink: )

Dat ding dus uitgetrokken en verder niet meer bij stil gestaan tot we vanmorgen opstonden.

De HELE benedenverdieping stink er naar :sick: :sick:

Echt te GOOR voor woorden en je neus went ook niet aan die geur :wall:

Nu blijkt dat gister avond de achterdeur open stond en waarschijnlijk heeft er een kater gewoon naar binnen staan sproeien :sick:

In de keuke roken we die geur het sterkst en er lagen ook spetters bij de achterdeur binnen op het zeil en het hoopje was wat er nog lag voor de wasmachine was nat en STONK :sick:



Dat die beesten zo brutaal zijn om hier gewoon binnen te sproeien zeg :shock: als ik die kat tegen kom heeftie op zijn minst een nat pak…nu alleen nog van die geur af zien te komen :sick:

GRRRRRRRRR erg irri, kan me voorstellen dat je enorm baalt, heb je zelf geen katten meer, dan heb je wel last van andere !!! :twisted: :evil: :twisted:

Ow echt giga irri!! zal denk ik ook flink pist off zijn…

Hopelijk heb je snel de geur weg! en krijg je nog een keer je pay back time!! :lol: :lol:

Sanex deospray over de plek spuiten, NIET met chloor schhonmaken. Komt hij alleen nog vaker langs…

@wisje wrote:

Sanex deospray over de plek spuiten, NIET met chloor schhonmaken. Komt hij alleen nog vaker langs…




Bedankt voor de tip, dat van het Chloor dat wisten we al gelukkig, we hebben het nu gewoon even met allesreiniger gedweild en een huisdeodorant er over gespoten.

Nu meurt het even de pan uit naar Ambi Pur maar alles beter dat kattenpis :sick: blech over 3 dagen ruik je dat nog :wall:

Ooh wat irritant…

Van je eigen kat is het al vies, maar van een ander is het gewoon te goor…

Hopelijk komt ie niet snel terug

Smerig hoor :twisted: Hier schijten ze ook steeds maar in de achtertuin :twisted: als je net dent dat ze het niet meer doen ligt het wel weer op een andere plek,ik moet ze ook echt niet zien hoor.

Volgend jaar gelukkig tegels in de tuin.

Oooh dat si zoooooo’n verrotte geur en je komt er ook heel moielijk van af helaas!!