Aaargh... hoe heet zo'n ding...?

Ik ben op zoek naar zo’n kar waar je meerdere peuters in kan zetten en mee kan nemen. Hebben ze vaak ook op KDV’s. Heb al gezocht op handkar, duwkar, bolderkar, bolderwagen… maar krijg dan hele andere type karren :evil: Zit nu al een half uur te mutsen!

Iemand een idee hoe die dingen genemd worden en waar ze te koop zijn?

kiddybus bedoel je denk ik

ik heb er zo een in 6 persoons

ik weet niet waar je vandaan komt maar hetrietje in breda verkoopt ze

groetjes

bolderkar

en die zijn te koop bij bijv. fietsenwinkels

Als ik onder bolderkar zoek dan komt er alleen zoiets uit:

En ik zoek zoiets, 1 die je kan duwen en echt “zitjes” of bankjes heeft:

of

Die kiddy bus is inderdaad super! Maar de prijs ook :shock: :shock: :shock:

yep de prijs is idd erg duur

als je hem voor jezelf alleen zou willen gebruiken is het denk ik niet leuk

ik ben zelfstandig gastouder en heb iedere dag minstens 4 kids die amper kunnen lopen of nog niet

dus had hem nodig om de andere kids naar school te brengen

groetjes

Onze gastouder heeft dus straks ook 5 kids waarvan er 1 naar school gebracht moet worden (en ophalen) vandaar dat we aan het kijken zijn naar opties om voor haar het leven makkelijker te maken :slight_smile: Van de andere 4, lopen er 3 maar dan moet je wel overal ogen en armen hebben om de boel in het gareel te houden. Daarbij komt dat ze langs een vrij drukke weg moeten. Zo’n kar zou echt uitkomst bieden denk ik

ik zou niet meer zonder die kar kunnen

en baal nu dus ook echt van deze sneeuw wat daar kan ik met die kar dus echt niet doorheen

ik weet niet of ze dat bij haar doen

maar het gastouderburo waar ik freelance mee werkte die had een huurcontract met het rietje zodat de freelancers ze niet hoefde te kopen

misschien kan ze navraag doen bij haar GOB

groetjes

Welk GOB is dat Tamara? klinkt als een heel goed deal! Ik heb er een zelf laten maken. Ideaal hoor! Was daarvoor 300 euro kwijt. Maar hij is wel heel zwaar…

Kober kind aan huis

gaat nu gewoon Kobergroep worden

idd erg goede deal

anders ben je een vermogen kwijt

voordeel van de kiddybus is idd dat ie niet veel weegt

mijn 6 persoons bus is maar 36 kilo dus das best te doen

groetjes

@~Marion~ wrote:

Welk GOB is dat Tamara? klinkt als een heel goed deal! Ik heb er een zelf laten maken. Ideaal hoor! Was daarvoor 300 euro kwijt. Maar hij is wel heel zwaar…

Waar heb je hem indertijd laten maken? Of heb je dat zelf gedaan?

Mijn vader is namelijk wel errug handig en zou het misschien zelf wel kunnen… maar dan zou hij wel iets van een werktekening moeten hebben denk ik :think: