Aaarggghhhh mijn kolf ...

Pfff … ben helemaal kwaad op mezelf.

Ik heb een kolf van Avent (handkolf) en da’s echt een super ding!!!

Nu heb ik het gisteren gestereliseerd in de microgolf, zoals ik altijd doe.

Maar domme ik had geen water in de sterelisator gedaan. :wall: :wall: :wall:

Gevolg … gesmolten onderdelen. :wall: :wall: :wall:

Het ‘dekseltje’ en het stuk dat je op de bost zet zijn gesmolten. :cry: :cry: :cry:

Vandaag naar de winkel geweest achter een nieuwe … maar daar hadden ze geen zo een avent meer.

Heb me een andere laten aanpraten (elektrische) en nu gaat het helemaal niet. :cry: :cry: :cry:

Daarnet geprobeerd aan de borst die Jade neit gedronken heeft. Ik krijg met mijn andere kolf altijd mooi 140 of 160 cc eruit.

En nu … 30 cc en het deed pijn ook. :cry: :cry: :cry:

Ik vind dit niks … ben zo boos dat ik die gekocht heb en dat ik niet naar een andere winkel ben gegaan. :x

Ik baal verschrikkelijk. Nog eens een andere kopen is geen optie … zal mijn man me al zien aankomen. :roll:

Zou ik misschien iets kunnen bekomen bij Avent zelf? Iemand ervaring emt Avent?

Wat ontzettend balen… hier ook de Avent handkolf, hartstikke handig :mrgreen:



ik heb weleens gehoord dat als je contact opneemt met de klantenservice van Avant je de zachte plastic onderdelen kan krijgen :wink:

Thanks, maar het is net dat harde plastieken gedeelte, eigenlijk de kolf zelf, dus ik veronderstel dat ze me dat niet gaan opsturen. :think:

Altijd het proberen waard toch, niet geschoten is altijd mis. Ik heb goede ervaringen met de klantenservice van Avent, dus wie weet…

En waar kan ik dan hun mailadres vinden?

Ik heb toen hun telnr gevonden in een gebruiksaanwijzing, maar ws kun je het ook wel googlen gok ik.

de reden dat ik zo’n avent-fan ben is hun service…



bel ze maar eens. 0900-101.101.5

Is dat telefoonnummer ook voor in België?

gevonden ergens op een ander forum :wink:



België

09 259 1050

Maar uhm bij de electrische kolf zitten toch ook onderdelen om er een handkolf van te maken. Tenminste bij die van mij wel.

De service van Avent vind ik nou ook weer niet zo overdreven goed hoor!



Mijn elektrische kolf was binnen een paar weken kapot en had een mail gestuurd. Ze belden mij pas 2 weken later terug. Ja ze liepen een beetje achter. Nou vind ik niet echt netjes.

gismolo, bellen gaat sneller :wink:



Ik heb 3 keer iets moeten hebben, bij de kolf zeven jaar terug, en bij de kolf nu, zelfs een keer hem laten vallen, onderdeel verloren, en alledrie de keren kreeg ik kosteloos een onderdeel toegestuurd.

Nou ik heb al 2 keer gebeld met Avent en kon het beide keren gewoon gaan kopen voor veel geld.



Zelfs mijn electrische gedeelte was kapot en heb best even moeten wachten totdat ik het allemaal weer terug had.

Hoi Ilse



Wat vervelend dat je electrische kolf niet werkt. Wat voor een heb je dan gekocht? Mogelijk is het borstschild niet de juiste maat? Dan kan het kolven pijnlijk zijn en is de opbrengst ook minder. Als je normaal gesproken zo gemakkelijk kolft moet dat met de electrische kolf toch ook kunnen :think:



Zo zie je of het schild goed past:

Beweegt je tepel vrij in de tunnel?

Wordt er geen of zeer weinig weefsel van de tepelhof de tunnel van het borstschild ingetrokken?

Zie je een zachte, ritmische beweging in de borst bij elke kolfcyclus?

Voel je dat de borst overal geleegd wordt?

Is de tepel pijnloos?

? Als je antwoord op één van de bovenstaande vragen «Nee» is, dan dien je een groter (of kleiner) borstschild uit te proberen.



Er zijn webshops waar je voor verschillende soorten kolven een andere maat borstschild kunt kopen, bijvoorbeeld bij link verwijderd heb ik pas een vers medela schild gekocht voor mijn swing…



Wie weet kom je hier verder mee

groetjes!

avent.nl/consument/



Uiteraard de gebruikelijke www ervoor



Ik heb hier ong een jaar geleden alle siliconenonderdelen besteld en heel snel in huis.



Ik had nl de kolf van een kennis geleend en vond het wel zo hygiënisch om de siliconen onderdelen te vervangen vandaar.



Heb dus via aanvraagformulier geregeld en dat was zo gepiept



Succes!

@lydia wrote:

gevonden ergens op een ander forum :wink:



België

09 259 1050




Thanks. :wink:

@gismolo wrote:

Maar uhm bij de electrische kolf zitten toch ook onderdelen om er een handkolf van te maken. Tenminste bij die van mij wel.




Hier geen onderdeel bij om met de hand te doen. :wink:

Sija: Ik had ook het idee dat het schild te klein was. Had al dat idee toen ik het in de winkel zag. En dan toch nog kopen hé. :wall: :wall:



Maar ondertussen is die elektrische opgeborgen. :oops: Ik kon er echt geen vriendjes mee worden. :wall: :wall: Heb eenneiuwe gekocht van avent. :oops: Bij manlief gedreigd dat ik zou stoppen met bv :oops: (zou ik niet doen hoor) en hij was in paniek. Haha, dus meteen naar de winkel achter een nieuw ding. :dance: :dance:



Verder ga ik wel nog eens bellen, want de binnenkant van mijn sterelisator is kapot (er kleeft nog steeds een deel van mijn vorige kolf aan). :oops: Misschien gaan ze me zo’n nieuw netje opsturen. :pray: :pray:

@Ikke22 wrote:

avent.nl/consument/



Uiteraard de gebruikelijke www ervoor




thanks

Fijn dat je weer lekker kolft met de hand :thumbup: :slight_smile: