Aaaahhh... nou ben ik er klaar mee!

Vorige week donderdag werd ik aangereden, met mij en mijn dochter niets aan de hand. Schade fiets: 440 euro. Verzekeringswerk, maar toch! Ik ben mijn fiets in ieder geval een paar weken kwijt.



De stortbak van de wc blijkt te lekken, het houtwerk erachter is doorweekt, de tegels springen van de muur en het water blijkt onder het huis al tot halverwege de keuken te komen (zegt het lekdetectiebedrijf dat op last van de verzekering was ingeschakeld). Wederom verzekeringswerk (als het goed is), maar toch… voordat je een start kunt maken met de reparatie, ben je weer een tijdje verder. Wc voor de zekerheid afgesloten. Gelukkig hebben we boven nog een wc, dus gaan we massaal naar boven.



Verder lekt kraan de kraan in de keuken, en niet zo zuinig. Manlief (zelf werkzaam in de keukens gelukkig) is druk bezig geweest met herstellen, maar dat lukt nog niet echt. Binnenwerk vervangen, ander rubbertje, noem maar op… maar hij blijft lekken.



En vanmorgen drukt mijn man de inductie kookplaat aan… niente! Hij reageert niet meer. Stroom erop, stroom eraf, resetten, noem maar op… helemaal niets meer. Ik ben er nou wel klaar mee… het mag van mij nou wel stoppen!



Sorry voor het geklaag, moet even stoom afblazen :oops:

:hug:



erg he…soms heb je van die dagen

Erg he, dat soort dagen.

Zo draait mijn man giste rhet slot van de voordeur kapot…slotemaker geweest…195 euro :shock: :shock:

Nou, dat kan ik me goed voorstellen zeg… :hug: :hug: :hug:

hier ook even wat knuffels voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

die kun je nu wel even gebruiken…

Ja lijkt me ook wel genoeg nu. Ik hoop dan ook dat dit het was



Sterkte meis :-*

:hug:

ohhh ja kan me indenken dat nu dan voldoende is… te veel.



:hug: :hug: :hug:

Dank jullie wel! Dat doet een mens goed :inlove:



En inderdaad… balen allemaal, maar niets aan te doen. Gelukkig zit mijn man in de keukens en komt er zo een monteur voor de kookplaat… als die eerst maar weer eens werkt, de rest komt later wel!



@ Marloes: laten we het hopen, dat we voorlopig klaar zijn! Jody gaf wel een kreet, maar 1 minuut later babbelde ze alweer, gelukkig!



Lieke1: Oooh, dat is ook zwwaar balen! Wat een geld zeg, voor een nieuw slot! :hug:

Ow wat balen zeg. Is je dochter niet erg geschrokken?



Ze zeggen dat kapotte dingen altijd in drieën komen, dus je toilet, kraan en kookplaat. Dat zijn er drie. Nu hoop ik dat je er de komende jaren vanaf bent. Wat kan je dan balen zeg.



:hug: