Wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen… :shock:
Zondag was mijn NOD. Zaterdagochtend al stiekum een test gedaan: negatief. Ik temp ook, en zondagochtend: temp laag (geen verrassing na de neg. test). Zondagavond en nacht iniminie beetje bloedverlies.
Maandagochtend: temp weer op het hoge niveau :eh:
Maandag overdag: geen bloedverlies meer. Wel soms menstruatie-achtige gevoel in buik en onderrug, maar steeds maar even.
Deze ochtend: temp nog steeds hoog…
Ehm, ben ik nu officieel overtijd of niet?? Ik ben altijd zeer regelmatig ongesteld. Ben 2 keer eerder 2 dagen overtijd geweest, en beide keren was ik zwanger (en beide keren na 10 weken een MK).
Test halen? Is wel een teleurstelling als die weer negatief is… Of afwachten? Maar dat duurt zo lang…
:?
Ik zou denk ik een test halen. Als je niet zwanger bent, komt de teleurstelling toch wel, of je nu vandaag een test doet of morgen ongesteld wordt. Maar ja, ik ben het type dat graag snel duidelijkheid heeft… :roll:
Spannend hoor, ik zal voor je duimen! :thumbup:
Ik zou ook een test halen hoor, dan weet je het maar.
Enneh de tempmethode is alleen betrouwbaar als je tempt voordat je je bed uit bent geweest en dagelijks op hetzelfde tijdstip (voor het geval je dat nog niet wist) dus daar zou ik maar niet te veel van uitgaan eigenlijk…
Succes!
bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb gisteren nog een keer getest… weer negatief, maar ook nog steeds geen menstruatie (en ook geen kleine beetjes bloedverlies meer). En temperatuur is nog steeds hoog. Ik heb dus nog wel steeds hoop…
Tante Soesa: ik weet idd dat het steeds op dezelfde tijd moet, voordat je uit bed bent geweest. Ik kan via de temp mijn cyclus heel mooi volgen, klopt steeds precies
Nou dan zou ik eens met de ha gaan bellen. Gewoon zeggen dat je al een paar keer getest hebt maar dat er maar geen duidelijke uitslag is. Misschien kan je niet meteen terecht, maar het is toch het proberen waard? Ik duim nog steeds voor je!