Ik zag dat mijn inbox van hier (forum) 99% gevuld was.
Dus ik was wat berichten aan het selecteren en wou op de knop verwijderen drukken, maar nu heb ik alles verwijderd… :shifty: :?
Dom, dom, dom
:wall:
tip voor de volgende keer: laat het gewoon vollopen. Hij leegt dan vanzelf de oudste berichten. Hier staat ie al jaren op 100%.
En als ik een pb heb die ik echt wil bewaren, gooi ik hem meteen in de save-box.
dat zelfde deed ik gisteren per ongeluk oops
@fiep klophout wrote:
tip voor de volgende keer: laat het gewoon vollopen. Hij leegt dan vanzelf de oudste berichten. Hier staat ie al jaren op 100%.
En als ik een pb heb die ik echt wil bewaren, gooi ik hem meteen in de save-box.
Bedankt voor de tips!
Nou ja het is nu wel mooi opgeruimd.
Elk nadeel heeft zijn voordeel!
Datzelfde heb ik idd een hele tijd geleden ook gedaan :doh: :doh: Maar het ruimt wel lekker op ja :lol: :lol:
hier ook es… dacht ik de enige was :shifty:
Ik heb dat nooit…Hoef nooit m’n inbox te legen, want ik krijg eigenlijk bijna geen pb’s… :shifty:
@mamalena wrote:
Ik heb dat nooit…Hoef nooit m’n inbox te legen, want ik krijg eigenlijk bijna geen pb’s… :shifty:
Ha ha, ja ik voelde me ook opeens heel impopulair toen ik dit las, ben blij dat ik niet de enige ben

Ach, het hoeft niet eens een slecht teken te zijn hè. Wij hebben misschien wel een druk sociaal leven buiten Kok. Mensen komen bij mij gewoon hun pb zelf vertellen bij een bakkie koffie.
@Mejis wrote:
@mamalena wrote:Ik heb dat nooit…Hoef nooit m’n inbox te legen, want ik krijg eigenlijk bijna geen pb’s… :shifty:
Ha ha, ja ik voelde me ook opeens heel impopulair toen ik dit las, ben blij dat ik niet de enige ben![]()
Haha ik zat ook al zo te denken :mrgreen:
Maar ben ook wel opgeruimd daarin. Oudere pb’s of pb’s die meteen ‘afgehandeld’ zijn verwijder ik.