Aaaaaargghhhh, muggen!

Help, ik had vanavond de voordeur 2 minuutjes open en toen heb ik een stel indringers gekregen. Ik heb er nu welgeteld 45 gekilled en ze duiken nog overal op. Ik vind muggen zoooo vreselijk! Wie weet of ze nu ook nog steken? Of staat daar geen tijd / maand voor?

Ja, ze steken nu ook nog :evil: En zijn ook nog eens reuze brutaal :evil:

Hier vandeweek ook een hele invasie muggen binnen :twisted: ! En dan hebben we overal horren, maar ze zijn gewoon heel brutaal binnen geglipt.

Ik weet niet of ze nog steken (nog niks gemerkt gelukkig), maar lui zijn ze wel. Zijn makkelijk te vangen :thumbup: .

ja hoor, ze steken nog volop. Wij hebben altijd vreselijk last van muggen en nu na een paar warme dagen al helemaal.

:lol:

Altijd erg grappig om te lezen, zo onder mijn klamboe waar er ongetwijfeld een paar inzitten. Buiten de klamboe zijn ze driftig aan het zoemen…

Het went :smiley:

Als het in de klamboe te erg wordt slaap ik ook niet meer hoor, maar dan maak ik mn man wakker en die pakt ze inmiddels zo uit de lucht :lol:

zit ook al steeds in het rond te meppen terwijl ik van der week nog heerlijk geen muggen meer in huis

hier gisteravond de pui open gehad en het was een ware invasi. bah ze zijn groot en gelukkig traag!

Ik vind ze ook erg! Wij hebben er dan alleen beneden last van, maar vind het heel gek. De deuren en ramen zijn op tijd dicht en toch massa’s muggen binnen :wall:

Jaa, het is nu echt vroeg de ramen en deuren dicht… Wij hadden zaterdag ook wel 50 inde wc :hand: :hand: :hand:

was vanmorgen al op TV…

Muggeninfasie, omdat het buiten koeler is, verstoppen ze zich in huis, achter schilderijen, kiertjes ect…

Maar ik klop af, geen 1 mug gezien…

Hier ook heel veel, had er gisteravond alleen al bij het raam een stuk of 40, lagen allemaal op de vensterbank. Wij hebben trouwens een elektrische mepper, maar daar raken sommige ook alleen bewusteloos (of hoe dat dan ook maar heet bijmuggen :slight_smile: )van, die vlogen even later gewoon weer weg :?

hey wij ook al, vrijdagavond een invasie van muggen :thumbdown: Waar komen die ineens vandaan?

hier valt het wel mee

er zijn wel muggen, maar vind het niet storend

Wij hebben wel meer dan 50 in huis denk ik. Al een hele poos.

Het gekke alleen is, ze steken niet.

Hier zijn ze wel heel hongerig :evil:

Wat heb ik toch een hekel aan die beesten…

hier ook veel.

Net na thuiskomst van school al even 10 tegen de muur gemept :shifty: .

Ben heel erg van het leven en laten leven principe en probeer zo veel mogelijk buiten te zetten… maar met muggen is daar geen beginnen aan.

@mamaMarije wrote:

hier ook veel.

Net na thuiskomst van school al even 10 tegen de muur gemept :shifty: .

Ben heel erg van het leven en laten leven principe en probeer zo veel mogelijk buiten te zetten… maar met muggen is daar geen beginnen aan.

Hahah ik zie me zelf al bezig om ze te vangen. Nee hoor, meppen meppen meppen… :mrgreen:

Rotbeesten zijn het :evil: ze roosteren inderdaad goed op die electrische vliegen meppers er komt dan zelfs rook af 8)

spray ben ik zelf nooit zo weg van :think:

heb je geen horren voor je ramen ?

er zijn er hier net een stuk of 10 in de stofzuiger verdwenen nog weer…

Ze zijn echt ontzettend sloom :shock: .