aaaaaaaarrrrrrgh

:wall: :wall: Had bij de Praxis verf gehaald voor een tafel die ik aan het opknappen ben. Tasje met twee potten verf stond in de kamer. Ik was in de keuken de boodschappen van vanmorgen aan het opruimen. Bedenken de jongens dat ze een mooie toren kunnen bouwen van die twee potten verf.

Ik zag ze dat doen, dus ik loop naar ze toe (‘toren’ stond op salontafeltje) en zeg ze dat dat niet zo’n goed idee is. Net op het moment dat ik de blikken verf weg wil pakken, valt de bovenste er vanaf, op de grond. EN HET DEKSEL SPRINGT ER GEWOON VANAF :shock: :evil: Aaaaaaarrrrrrrgh een hele plas witte lak op mijn houten vloer :cry:

Ziet dat maar eens zo snel mogelijk op te ruimten :shifty: Gelukkig was het acrylverf, dus op waterbasis, maar dan nog valt het niet mee om dat weg te krijgen. Het eerste wat ik kon bedenken was een hydrofiele luier om de grootste plas mee op te vegen, bak uit aanrechtkastje getrokken, doek met verf erin gekwakt, en dan… ehhhhh… nog maar een bak, met water erin, oude handdoek, volgende lading oppoetsen. Bak met (ondertussen wit geworden) water leegkiepen, warm water met sop erin en zo beetje voor beetje alles opgepoetst. Heel fijn dat acrylverf zo snel droogt :roll: Schuursponsje, zeep, ik heb uiteindelijk redelijk wat weggekregen. Zit nog een beetje een witte waas over (zou dat nog slijten?), en in de nerven van het hout zie je het ook nog wel.

Oh ja, en dan ondertussen ook proberen om twee nieuwsgierige dreumessen op een afstand te houden, die willen namelijk precies zien wat mama doet. En maar wijzen naar de verf en dan de hele “Uit! Uit!” zeggen.

En dan heb de vloer redelijk schoon, en dan pas zie je dat het in de keuken ook een beetje een slagveld is geworden met verfspatten op en rondom de kraan en wasbak… zucht… de week is weer begonnen.

Aaaaaaaaah denk je dan…

Meid, wat een ellende.

Ik hoop dat je het allemaal weer goed schoon krijgt!!

Succes en toch een fijne week!

Oh nee!!!

Gelukkig maar dat je het weg hebt gekregen!

Succes vandaag en het wordt vanzelf weer dinsdag.

Oh wat zonde zeg! Ik hoop dat de waas nog wel slijt. Wat vreemd dat zo’n deksel er gewoon af springt als zo’n blik valt. Zou toch ook niet moeten kunnen lijkt mij.

Terug gaan naar de winkel dat mag dus absoluut niet. Meestal geeft de winkel een schadevergoeding

Ja, ik had ook nooooooooit gedacht dat het deksel eraf zou springen. Maar ik moet zeggen dat ik ook nooit op het idee zou komen om een schadevergoeding bij de winkel te vragen :think: Ik had natuurlijk op de eerste plaats moeten zorgen dat de blikken buiten handbereik van de kinderen stonden :oops: en zo’n deksel móet er natuurlijk ook af kunnen, ze kunnen hem moeilijk vastlijmen ofzo, krijg je ook weer klachten over :mrgreen:

Ooooooo balen is dat he, heb het met je te doen meid. Maar idd raar zeg dat de deksel er zomaar vanaf gaat :think:

nouu een collega van Erwin viel de verf bij een boch in een auto alles dus onder de verf, praxis heeft toen de schoonmaak kosten van de auto vergoed

2x oeps :oops:

ik had ook terug gegaan want ja blijkbaar heeft de deksel er niet goed erop gezeten en had het blik ook op een andere moment kunnen vallen en was hij ook open gesprongen.

maar al met al is je week mooi kl*te begonnen. hoop voor je dat die witte waas mooi weg trekt door het slijten.

Als het een pot was geweest die al gebruikt werd kan het idd zo zijn dan de deksel ervanaf valt maar niet als het ongeopend uiit de winkel komt. Tenzij iemand voor jou een pot heeft opengemaakt en vervolgens weer terug heeft gebracht maar dan vraag ik me af of ze het wel mogen verkopen nog…