wordt helemaal gek hier!
hebben jullie dat ook soms
die kids vanmij kunnen zich om dit moment helemaal niet vermaken. we hebben speelgoed genoeg, maar nergens wordt mee gespeeld ze hangen alleen maar om mij heen.
kunnen echt niets zelf doen, of ze maken ruzie…bah bah bah
Even lekker naar buiten.
Of is het bij jullie niet zulk mooi weer?
Het is hier fris, maar zonnig.
Jammer dat ik om 12 uur moet werken anders was ik even naar het bos gegaan met hub en kid.
de zon komt er nu ietsjes door
ga vanmiddag denk ik ook met ze naar buiten, als t.ara wakker is
Herkenbaar hoor! Wij hebben net cupcakejes versierd. Maar ik ben zelf ook zo lui als een varken…
Ik doe het pedagogisch verantwoorde “Have some of your halloween sweets, and leave me be”
:shifty:
Hier idem, al sinds vanmorgen 7 uur :roll: en toen waren ze al vanaf 6:15 wakker :wall: We zijn al gezellig met de trein naar Schiphol geweest, een hele belevenis want ze waren nog nooit met de trein geweest, toen gezellig vliegtuigen kijken, maar het mocht niet baten :shifty: Eenmaal thuis begon het alweer en nu is hun papa ook nog eens weg tot 19:30 vanaaf, dus ga een poging doen om rustig te koken en gezellig te eten met de jongens en dan gaat de jongste naar zijn bed want die heeft maar 45 minuten geslapen op de hele dag Maar leef dus met je mee en hoop dat het snel bed tijd is :silenced: En hopelijk zijn ze bij jullie nog wat bijgedraaid vandaag Ohja en ik ben ook nog mega ongi… misschien dat dat ook wel meespeelt in mijn grenzen :shifty:
hier vanmiddag wel wezen wandelen, maar eigenlijk zijn ze nog net zo druk als vanochtend.
nu willen we gezellig gourmetten, heb ik alles klaar, willen we de gourmet stel aanzetten doet ie het niet :evil: :twisted: :x
Oh wat balen!! Hoop dat het nog goed komt!
:hug: :hug: :hug: :hug: voor jou! Dan maar wat halen, of het vlees in de pan bakken
mn man is nu aan het kijken wat het euvel is…hij is gelukkig erg handig.
waarschijnlijk doet hij het zo weer
Erg herkenbaar! Ik kwam om 9.45 uur mijn bed uit en om 12 uur (nog lang he!) was ik L. al helemaal zat. Heb haar naar buiten gezet in de tuin en ben zelf mijn was op gaan hangen.
Kindlief was daarbuiten wel heel lief met water aan het spelen. Zijzelf was ook zeiknat, maar ze was eventjes vergeten om aan mij te hangen :mrgreen: