aaa dreumes wil niet drinken

Whhaaa ivan wil al 2 dagen gewoon niet drinken. eerst dronk hij roosvicee en diksap erg makkelijk. maar gister had ik dus roosvicee wilde hij niet, dacht misschien vindt hij dat niet meer lekker , maar ook diksap wil hij niet. Water al geprobeerd Diksap heel verdund, thee weigert hij ook. Hij is wel ziek, koorts is nu wel weg kan het daar aan liggen?

HIj drinkt wel zijn melk, ik doe nu maar extra water 150 cc water en 4 schepjes zodat hij wat meer vocht krijgt?

IS dit een fase en iemand nog tips?

Hier ook gehad ongeveer een maand terug.

Ik raakte toen helemaal in paniek en ben naar CB gegaan :mrgreen:

Daar goede opvoedkundige tips gekregen en Lianne dronk erna weer.

Dus ja… een fase :-*

Dankje wel pooh, hij heeft net weer 3 slokken gehad :roll: als hij dorst heeft zal hij het wel aangeven toch

Wat ik dus als tip had en wat ontzettend goed heeft geholpen: met die 3 slokjes ivan de hemel in prijzen met complimentjes :inlove:

Hoe gekker hoe beter :wink:

Ik werd er op den duur erg flauw van dat Lianne niet wilde drinken, ik was een moeder die niet moeilijk deed en vaarde op mn dochter. Toen echter begon ik een mopper moeder te worden waardoor Lianne nog minder ging drinken. :oops:

Toen ik het roer na een goed gesprek met het cb radicaal heb omgegooid gaat het eigenlijk erg goed.

Vaar weer op mn dochter :thumbup:

dat herken ik ook wel, misschien toch maar proberen wat jij zei. Dankje voor de tip

melinda heeft ook een periode gehad waarin ze weinig dronk

Het prijzen na de paar slokjes heeft hier ook goed geholpen :thumbup:

Als moeder wil je het beste voor je kind, dus moet het eten en drinken.

Als je ivan nu bij iemand anders zou brengen, drinkt het vast wel :wink:

Kindjes proberen uit hoe mama reageerd als ik niet eet of drink.

Ik reageerde erg overdreven als Lianne wel dronk of at en dat doe ik nog en als ze niet wilde eten of drinken maakte ik er geen woorden aan vuil.

Scheelt jezelf ook een boel energie! :-*

hoe gaat het nu karin?

Gister ging het nog niet , heeft hij verperste jus gekregen verdund met water. Dat wilde meneer wel.

Vandaag heeft hij zelf goed gedronken :dance: zo’n 100 cc turlijk helemaal positief benaderd

:dance:

hier een meisje die mama weer loopt uit te dagen… ben al niet op mn best vandaag :cry: .

Net op de creche gedropt, met verzoek of ze haar goed drinken willen geven.

Heb ik ff een paar uur om mezelf weer terug te vinden :thumbup:

poe pittig als je je dag niet hebt. hopelijk wil ze wel op de chreche drinken meestal willen ze wel als anderen ook drinken toch? Doe maar lekker rustig aan vandaag. Die van mij ligt op bed :thumbup: (alweer vanochtend ook al)