@schoen wrote:
Wie staat er nu op de voorpagina van kok? Het is een bekende van kok,heb die foto eerder gezien. Hij staat rechtsbovenin.
Is het frederiken teovallig???
Geen idee :think:
@schoen wrote:
Wie staat er nu op de voorpagina van kok? Het is een bekende van kok,heb die foto eerder gezien. Hij staat rechtsbovenin.
@schoen wrote:
Wie staat er nu op de voorpagina van kok? Het is een bekende van kok,heb die foto eerder gezien. Hij staat rechtsbovenin.bedoel je die foto dat die vrouw het kindje zoent??
Misschien herinnert Jan zich die foto nog,maar Jan valt aardig stil de laatste minuten. Zou Marco haar weer lastig vallen :think:
Schoen wat ben je toch een schat met al je opmerkingen over Mats! :-*
@schoen wrote:
Misschien herinnert Jan zich die foto nog,maar Jan valt aardig stil de laatste minuten. Zou Marco haar weer lastig vallen :think:
@Matsjo wrote:
@schoen wrote::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Misschien herinnert Jan zich die foto nog,maar Jan valt aardig stil de laatste minuten. Zou Marco haar weer lastig vallen :think:
Hier kan ik niet over meepraten. Voel me weer een groentje!
@Jannigje wrote:
@schoen wrote:Wie staat er nu op de voorpagina van kok? Het is een bekende van kok,heb die foto eerder gezien. Hij staat rechtsbovenin.bedoel je die foto dat die vrouw het kindje zoent??
Frederiken kan het zijn![]()
Heb je het sf nou al volgegooid??
Ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga. Wekker gaat om 6.15
@Matsjo wrote:
Schoen wat ben je toch een schat met al je opmerkingen over Mats! :-*
@schoen wrote:
@Matsjo wrote:Heb je het sf nou al volgegooid??
ikke niet,want heb niks oo laptop staan
@Matsjo wrote:
Ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga. Wekker gaat om 6.15
@Matsjo wrote:
@schoen wrote:ja even nog 3 verkleinen en zet ik ze erop :mrgreen:@Matsjo wrote:Heb je het sf nou al volgegooid??
Nee, Jannigje ging mij kleine Stein showen!
@schoen wrote:
@Matsjo wrote:Schoen wat ben je toch een schat met al je opmerkingen over Mats! :-*
Maar ik ben helemaal wild van dat jochie. Ik vind hem super knap. Hij heeft een hele mooie blik,prachtige ogen,mooie mond en gewoon lekkere stoere kop :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dan ga ik in die minuten even snel jas aan doen en naar buiten,want mijn andere verslaving roept me ineens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dus tot zo een keer weer.
@Jannigje wrote:
@Matsjo wrote:@schoen wrote:ja even nog 3 verkleinen en zet ik ze erop :mrgreen:@Matsjo wrote:Heb je het sf nou al volgegooid??
Nee, Jannigje ging mij kleine Stein showen!
nog 5 minuten
ook al zo een lekkertje :inlove:
@schoen wrote:
Dan ga ik in die minuten even snel jas aan doen en naar buiten,want mijn andere verslaving roept me ineens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dus tot zo een keer weer.
hey was ik ook weer