a fresh sofa

iemand weet vast wat het is???

Ik heb pal onder mijn voet,(nou ja onder mijn grote teen en dan naar beneden naar dat dikkere gedeelte waar wat eelt op zit) een zere plek. Als ik schoenen aan heb dan geen last,maar loop ik op blote voeten dan raakt die plek elke keer de grond en doet gewoon zeer.

Ik heb er wel eelt zitten en ben al danig aan het schrapen geweest gisteren,maar die plek blijft.

Las op het net al wat over eeltpit :think: :think: maar zie ook geen zwart puntje oid zitten :think:

iemand weet waar ik het over heb?

Dus er is nog hoop jannigje wou je zeggen mbt T.hije :lol: :lol:

Kan toch een eksteroog zijn! Ik had het ook, zonder zwart puntje. En idd vooral pijnlijk met blote voeten! Volgens ha was het een eksteroog en ik kreeg toen iets wat ik er op moest smeren om het wat zachter te maken. Volgens mij is het uiteindelijk zelf weggetrokken.

@schoen wrote:

En anders heb je dus altijd the Nanny nog!

@Matsjo wrote:

Kan toch een eksteroog zijn! Ik had het ook, zonder zwart puntje. En idd vooral pijnlijk met blote voeten! Volgens ha was het een eksteroog en ik kreeg toen iets wat ik er op moest smeren om het wat zachter te maken. Volgens mij is het uiteindelijk zelf weggetrokken.

en hoe heette dat iets??? kan niet bij drogist halen zeker :think: :think:

@Matsjo wrote:

@schoen wrote:

whahaha gisteren nog gekeken maar mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat zijn die kinderen erg :shock: :shock: en de ouders ook hoor :lol: :roll:

Vooral de ouders.

Ik werk op een zwarte school in een achterstandswijk in groep 8 en ik kan ze alle 30 aan :snooty:

@schoen wrote:

@Matsjo wrote:
@schoen wrote:

whahaha gisteren nog gekeken maar mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat zijn die kinderen erg :shock: :shock: en de ouders ook hoor :lol: :roll:
:lol: :lol: :lol:

Matsjo kan ik er zelf ook aan pulkeren. Met een mesje of zo wat wegsnijden? Of gaat zoiets dan ontsteken?

@schoen wrote:

Matsjo kan ik er zelf ook aan pulkeren. Met een mesje of zo wat wegsnijden? Of gaat zoiets dan ontsteken?
ja tuurlijk heb je dan een grote ontstekingskans

Ik zou het niet doen maar ik weet niet of het kwaad kan! ff googlen ofzo?

@Jannigje wrote:

@schoen wrote:
ja tuurlijk heb je dan een grote ontstekingskans

hmmmmmmmm misschien dan maar niet doen :think: Ben net vanaf volgende week weer 100 procent hersteld :think: :think:

Waarom heb ik zoiets nu ook niet eerder :wall: Waarom heb ik dat sowieso :think: :think:

weat zou JIj doen Jan?

Om nu met zoiets naar de dokter te gaan :think: Maar ja lastig lopen is het wel :think:

Tsja… als we dat nu eens wisten!

Ik heb ook altijd van die dingen :wall:

eksteroog zei je he?

Ik google even.

meende dat die altijd aan de buitenkant van je voeten zaten :think:

Bij mij zat ie aan de onderkant

@schoen wrote:

weat zou JIj doen Jan?

Om nu met zoiets naar de dokter te gaan :think: Maar ja lastig lopen is het wel :think:
Als het me echt in de weg zit ga ik naar de arts,

Ga er zeker weten niet zelf mee lopen kloten

Nou word ik ook niet helemaal vrolijk van die verhalen via google :roll: :roll: :roll:

Misschien toch eens bellen met assistente :think: of zal ik eerst mijn voet bij de drogist op de balie leggen :lol: :lol:

Wie staat er nu op de voorpagina van kok? Het is een bekende van kok,heb die foto eerder gezien. Hij staat rechtsbovenin.

Is het frederiken teovallig???

Hahaha, dat wil ik zien!!

Ik ben toen ook naar de ha gegaan en die zei dat ik niet veel langer had moeten wachten want dan moest ik onder het mes! :shock:

Dus GAAN jij!!