9 weken overtijd?! nog geen duidelijkheid...

Goed dat je naar de ha bent geweest.

Ik heb ook een onregelmatige cyclus, maar heb pco. Door het bloedprikken was dit te zien, de waarden waren op zich goed, alleen de bepaalde verhoudingen klopten niet helemaal.

Hopelijk wordt je gauw ongesteld. heb je vaker zo onregelmatig, of is dit de 1e keer??

Hoe is het afgelopen?



Liefs Suzanne

Hallo Suzusuzu,



Toen dus naar de dokter geweest en hij had gelijk… 2 weken later werd ik ongesteld… die cyclus daar op duurde het 6 weken… toen 4 dus er valt geen peil op de trekken. Nou, nu weet ik dat ik mijn eisprong voel… dus of het nou lang duurt of niet… ik weet wanneer ik ongesteld word haha :stuck_out_tongue: Maarja, verder word er dus niks aan gedaan, pas als ik kinderen ga nemen word hier denk ik verder naar gekeken.

Bedankt voor je reactie :smiley:





Lieffsss.

Kinderen nemen?? kinderen neem je niet … die krijg je (als je geluk hebt)



sorry…

Wauw, dat was letterlijk genomen…

Neem aan dat mensen wel snappen wat ik bedoel :roll:

heeft weinig met snappen te maken. soms komen woorden erg hard aan… dit kwam bij mij ook hard binnen, alleen heb ik ern iet o pgereageerd, en cariska wel.

Nou pardon dan dat ik een verkeerd woord gebruikten.

Weet je wat het is Karlyn… soms gaat zwanger worden niet vanzelf en heel vaak, gaan zwangerschappen mis… Als je hier zelf niet mee te maken hebt (gehad), dan gaan veel mensen er vanuit, dat je kinderen “neemt”.



Helaas ga je pas anders erover denken (dat je kinderen krijgt, als het je gegeven is…), als je zelf (of in je directe omgeving) hebt meegemaakt dat het geen vanzelfsprekendheid is dat je zelf kan bepalen wanneer en of je kinderen krijgt.



:wink:

:-* het is je al vergeven hoor!

yep sorry, natuurlijk is het je vergeven! Maar kwam ff rauw op mijn dak … sorry!!

Tjeetje… er word de laatste tijd wel erg veel gevallen over een woordje of zelfs over letters en namen…





Meiden toch… :slight_smile:

Sorry, dat wilde ik even kwijt.



En terug on topic…

is denk ik met dit woordje een gevoelskwestie …maar goed … weer on topic nu…