Helaas ga ik afscheid nemen van de BV heb met liefde 9 maanden gevoed live dag en nacht met zijn ups maar ook zeker met zijn downs
helaas nu voor me zelf ook en na stoppen inname domperidon is de bv zo goed als weg of ik het erg vind ? ? ja zeker aan de ene kant heb er altijd van genoten vond het nooit vervelend , na de bevalling alles op alles moeten zetten om te kunnen voeden na 4 maanden een meg DIP met hup van stefan kleintjes van bv . com was het weer opgekrikt tot nu , nu is het klaar ik moet nu aan me zelf gaan denken ben ook erg aangekomen met de bv had continu honger en lina zit nu eindelijk op de fles waar ze 3 weken over heef gedaan
ik voel met trots dat ik het tot zo ver heb gebracht is me nog nooit gelukt namelijk !!
natas
Gefeliciteerd moppie, met je 9 maanden mijlpaal…
Je hebt er echt voor moeten vechten, Lina zal trots zijn op haar mama…
Nu weer wat rust he meis, kan je met een goed gevoel terug kijken op deze prachtige periode… :thumbup:
Ik wil een fotooooo van Lina… :inlove:
hai faiza dank je wel kijk er ook met trots terug op en de tranen schieten me ook in de ogen maar datr geeft niet gaat ook goed komen
ff kiijken een mooie foto van lina
hier komen er 4
mooi dat je toch nog 9 maanden vol hebt kunnen houden…
Hartstikke goed gedaan toch meid, je mag trots zijn op jezelf en op je mooie meisje :inlove:
9 maanden heeft ze mogen genieten van jouw mammamelk, mooier kan toch niet.
Ik haal uit je bericht dat het allemaal niet vanzelfsprekend is geweest en daar zet ik m’n petje voor af hoor, weet niet of ik zo’n doorzetter zou zijn.
:-*
Wat een mooi meiske, met dr donkere Mocro oogjes… :inlove: :inlove:
Bandieten blik heeft ze, vind ik zo leuk… :inlove:
Je hebt haar de beste basis gegeven Natasha, :dance: :dance: :dance:
hai hai ,
mamma van sharondenise nee klopt het is niet van zelf gegaan lina is onze 6dewonder bij al de andere kids heb ik al vroeg ook moeten stoppen slechte tot geen begeleiding als ik wist wat ik toen had moeten weten … toen lina was geboren dacht ik ga het deze keer weer proberen maar helaas werd ze opgenomen nadat we thuis waren en in het ziekenhuis werd ze met de fles bijgevoed ivm met een tehoog hb gehalt ook erna werd fototherapie gestart en heb ik 3 dagen naast de couveuse gezeten om bij der te kunnen zijn zodat ik der kon voeden elke 3 uur wat ik echt absurd vond en was ik ff weg naar de wc ofzo gafen ze der vlug een fles na een week was mijn bv nog niet op gang en heb toen door de goede oppak van mijn kraamverpleging die extra dagen heeft genomen voor mij om alles op gang te brengen met de tips en goede zorg en dat is ons , mij gelukt tot 4 maanden daarna kreeg ik mijn eerste menstruatie en lina werd voor eerst ziek toen was de bv ook bijna weg , zo doende ben ik bv.com gaan kijken en lezen en contact gehad met stefan kleintjes en met de domperdon en extra kolfen na de voedingen en er tussen door krikte ik het op helaas ben ik ook bijna 20 kg aangekomen door de domperidon en het eten wat ik er van deed ook ik heb hms en heb hele erge last van mijn gewrichten nu ook ik moet echt afvalen en ben dus gestopt met in namevan de domperidon zo nam me bv af tot 2 a 3x per dag maar das nu ook weg heb geen stuwing niks gehad gelukkig lichaam heeft alles zelf gedaan .
bedankt voor je lieve woorden doen mij goed 7
Faizaa dank je wel ok van jouw ff een vraagje bolle is dat nu een arabische naam ? en doe je mee aan de ramadan ? :-*
juudje 1989 zeker mooi ben er aan die kant echt heel erg blij mee
Natascha ik vind dat je het super heb gedaan met Lina en de BV. Ik weet van je verhalen hoe je er mee heb geworsteld.
Ik vind het heel knap dat je het 9 maanden heb volgehouden!
En zeg nou zelf als je naar Lina kijkt is het toch eensuperwonder
:-*