Hallo,
Mijn dochtertje word morgen 9 maanden en ze weigerd nog steeds de fles. Ook bekers weigerd ze, ze doet er niks mee, of ze speelt er alleen maar mee. Iemand er ervaring mee?
Ik ben van plan om sowieso 1 jaar bv te geven, dus het is nog geen probleem. Maargoed ze moet toch een keer uit een andere beker gaan drinken.
Wie o wie kan me helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes
Probeer je haar elf uit de beker te laten drinken? Of voer je haar met een beker?
En de melk die je geeft is die warm/koud/lauw? Bevroren geweest of relatief vers? of poedermelk?
Hier drinkt dochterlief geen flesjes, wel verse, koude moedermelk uit een beter (en dan daarmee gevoerd door ons zegmaar).
Heb je al een rietjesbeker geprobeerd? Hier wilde zoonlief ook liever geen gewone bekers maar een rietjesbeker van Nuby (daar moeten ze in bijten om eruit te kunnen drinken) was wel geslaagt volgens hem. Pas ruim na zijn eerste verjaardag wilde hij wel heel soms wat drinken uit een gewone beker. De fles was gek genoeg overigens geen probleem. :think:
Zag laatst wel een nieuw flessysteem op de markt, ideaal voor BV omdat je een zakje IN de fles stopt die je vacuum maakt (geen idee hoe het precies werkt heb enkel de reclame in de folder van Kruidvat gezien) zodat er gegarandeerd geen lucht meegedronken kan worden.