9 maanden en geen flesvoeding meer willen?????

Even een vraagje:

Eva mijn dochtertje die wil sinds een week geen flesvoeding meer?

Wat ik ook probeer ze weigerd hem pertinent…

Sap drinkt ze wel!

De ochtend papfles neemt ze wel…maar na het broodeten tussen de middag wil ze geen fles!

De fruithap en warm eten gaat met een hoop afleiding en protest en dan eet ze maar een paar happen!

De fles voor het slapen drinkt ze 150cc van op ongeveer!

Ze heeft woensdag op donderdag nacht vreselijk gespuugd, en diarree gehad dat is nu een beetje over!

Ook lijkt het erop dat ze nu twee tanden krijgt!

Herkent iemand dit probleem? en weet iemand misschien wat ik daar aan kan doen??

afz. een bezorgde moeder!

Ze kan zich natuurlijk niet helemaal lekker voelen waardoor ze het niet wil.

Maar kan ook een fase zijn hoor. Veron wilde met 8 maand geen fles meer…wij hebben het een beetje vervangen met kaas en toetjes.

Tegen 11 maand wilde hij ineens wel weer smorgens die ik altyd wel ben blijven aanbieden :thumbup:

Succes in elk geval ik weet dat t heel vervelend is.

Groetjes loes

Mandy: wij hebben hier hetzelfde probleem gehad weet je misschien nog wel

Elke fles was een drama

Heeft een maand ongeveer geduurd nu gaan de ochtend en avond fles weer goed

Tussen de middag heeft hij er echt geen zin meer in dus geef hem dan sap bij zijn brood en dan voor de zuivel een toetje of wat yoghurt er achteraan

Hier begint het nu ook, ik geef nu wat diksap. Het zal wel weer overgaan hoop ik.

:pray:

gr Leonie

Hoi meiden,

Hier is het probleem weer over voorlopig, het heeft echt aan de buikgriep gelegen, dat ze daarvan opknapte nam ze langzaam d’r flessen weer!

Tussen de middag eet ze wel goed d’r broodje maar de fles wordt minder idd dus dan maar een sapje…

De fles s’morgens en s’avonds neemt ze nu wel weer goed!

Zal idd een fase geweest zijn in combinatie met de buikgriep en inmiddels een tand!

Bedankt voor jullie reactie

:-* :-

Leonie het ging hier dus ook vanzelf over :-
:-*