9 maanden bv, en nu??

Ik geef met veel plezier nu 9 maanden bv. Het gaat nog steeds goed.

Ise krijgt 'smorgens om n uur of 6-7, dan na de boterham (12uur) en na het avondeten (19uur) nog de borst.

Mijn kolfrecht is nu dus afgelopen en nu vraag ik me af hoe het nu verder moet, hoe moet ik dit op gaan lossen??

De voeding van rond 12en laten vervallen op werkdagen en evt wat thee geven? Kunstvoeding geven?

Iemand een tip???

Heb je geen pauze waarin je mag kolven?

Op zich kun je op 2 voedingen blijven voeden… ze is nu 9 maanden en dan schijnt de BV zich enigszins gestabiliseerd te hebben…

(hoewel ik zelf 2 erg weinig vind qua idee, voor mezelf, dus die extra keer kolven of een extra keer voor slapen gaan zal wel prettig zijn, dat je er nog een 3e tussenstopt sávonds… na het avond eten en voor het slapen gaan of zo…)



Verder qua vervanging ben even na aan t denken… :think:

Weet niet zoveel van… :think: :oops:



je KAN, maar dat is veeeel gedoe misschien… thuis kolven, weekend en de dgn dat je werkt dat laten geven tussendoor… 3 maanden en dan mag ze aan de koemelk, maarre ik haaaat kolven dus als je dat na 9 mnd niet ziet zitten is dat wel logisch :zzz:

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan en ik ben met de middelste voeding gestopt en gaf tot een paar dagen geleden mijn reserve bv uit de diepvries of kv. Verder geef ik 's morgens en 's avonds nog wel live een bv en dat gaat gelukkig erg goed. Ook wel eens tussendoor als troost als dat echt nodig is.

Als jullie beiden er nog zo van genieten zou ik gewoon doorgaan met de middag voeding.



Ik heb toen gewoon doorgekolft op het werk, het mocht van mijn baas maar meestal deed ik dit wel gedeeltelijk in mijn pauze.



Ik voedde toen sochtends middag en avond en tijdens werk kreeg ze gekolfde melk op het kinderdagverblijf.



Dit heb ik tot 11 maanden gedaan, toen kreeg ze koemelk op de dagen dat ik werkte en de andere dagen smiddags gewoon live.





Ik geef nu nog ochtend en avond voeding. :inlove:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het kolven echt helemaal beu ben. Vooral omdat ik dat gewoonweg niet goed kan, maar vind het aan de andere kant niet leuk om tussen de middag flesvoeding te gaan geven… (buiten het feit dat ze dat tot nu toe weigert)



Ik heb een maand extra kolfrecht gekregen van de baas… Dus ik heb nog even de tijd om keuzes af te wegen… Lastig hoor…

Mijn mannetje is nu acht maanden en krijgt vanaf 6 maanden alleen 's ochtens en 's avonds nog bv. Ik ben toen voor de middag overgestapt op fv, alleen zei het cb dat Ferdi ook best koemelk mocht hebben.



Dat krijgt hij nu een klein maandje ongeveer 's middag na zijn brood. Ik maak het dan nog wel warm, anders vindt hij het niet zo lekker. Misschien is dat ook een optie voor jou?



Hopelijk kun je er wat mee.



Groetjes,

Jantina