Ik heb van mijn schoonzus een heel leuk 9 maanden boek gekregen, daar kan je in bijhouden hoe je je voelt. wat er verandert. wat er in de wereld om je heen gebeurd. hoe zwaar je bent, wat er per week gebeurd staat erin… wat er groeit bij de baby… heel erg leuk, zelf kan je nog mooie foto’s toevoegen,
zijn er meer mensen met zulke boeken bezig?
greetz me
Ik heb dat mij nummer 3 gedaan, erg leuk :thumbup:
Ja, dat is heel erg leuk! Je gewicht en je buikomvang meten en opschrijven en per week lezen wat er allemaal van binnen gebeurt! Mocht ik nog een keer ooit zwanger raken dan wil ik weer zo’n boekje bijhouden.
zo’n boek had ik ooit gekregen bij de `1e zwangerschap… ben er wel een soort van mee begonnen maar niet meer verder mee gaan doen… ben toen op de site verder gegaan… was leuker en makkerlijker
Ik heb het 9 maanden dagboek van Pauline Oud en houd het al bij sinds ik weet dat ik zwanger ben eigenlijk. Vind het heel erg leuk om te doen, zeker omdat het allemaal met korte vragen is.
Ik heb ze ook gehad :thumbup: !
Alleen bij de 1e schrijf je iets fanatieker dan bij de volgende :shifty: … Maar wel een heel leuk aandenken!
Ik heb het mn vorige zwangerschap ook gedaan en nu weer, ook erg leuk om alles weer terug te lezen. En leuk voor het kindje later.
Ik heb het bij beide zs gedaan. Bij die van Roos* iets minder fanatiek en dat vind ik achteraf jammer. Heel fijn om nu terug te lezen en zs te vergelijken.
Ja zo wel bij de eerste als nu bij de tweede
Ik vindt het erg leuk om te doen, en plak er ook foto’s en krantenknipsels bij, een leuk aandenken voor later :inlove:
Mijn moeder las laatst in het boekje van mijn zoon en zei dat ze het erg jammer vondt dat ze het toen niet hadden, veel dingen weet ze ook niet echt meer…
tis ook heel leuk idd. en als je dan terug leest dan ben je ook alweer dingen vergeten. ik zal zo ook weer even stukje schrijven.
hoe krijg ik trouwens zo’n banner onder mijn naam van hoelang je zwanger bent?
Hierzo
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm
staat boven aan de pagina onder “gratis!” en dan links in de balk
en jawel jawel het is me gelukt!!!
Ik vind de vragen in die boekjes vaak zo suf.
Net als die ‘mijn eerste jaar’ boeken.
Achteraf wel leuk om eea terug te lezen, maar na de eerste dus nietmeer in zo’n boek maar gewoon een zelfgemaakt boekje.
Bij de witte boekenwinkel koop je voor een paar euro zo’n stevig notitieboekje, mooie kaart op de voorkant en binnenin gewoon dingen schrijven en plakken die je zelf wilt.
Nu heb ik er overigens nog geen, we houden wel een gezinsdagboek bij (daar schrijft, plakt en tekent iedereen in, superleuk!) en daarin heb ik ook een klein stukje geschreven over de positieve test vorige week.
ik heb ook zo’n soort boekje liggen voor bij een brusje :mrgreen:
had het nog niet eerder gezien dus bij tygo niet gedaan
lijkt me leuk om bij te houden
Ik heb vandaag ook zo’n soort boek uit de kast getrokken hier. Maar ga het pas echt invullen na 10-12 weken. Lijkt me erg leuk!
Ik heb het dit keer niet bijgehouden, maar vind het nu eigenlijk wel jammer, dus van een eventueel volgend kleintje ga ik zeker een 9 maanden boekeje bijhouden!
Ik heb 3 keer zo’n boekje gehad en heb het 3 keer niet bijgehouden…
@AnneK wrote:
Ik heb ze ook gehad :thumbup: !
Alleen bij de 1e schrijf je iets fanatieker dan bij de volgende :shifty: … Maar wel een heel leuk aandenken!
Ik vind het boekje wat ik voor mn 2e heb (van paulien oud) veel leuker dan degene die ik voor mn 1e had, schrijf nu dus wel braaf elke week
Ik hou het wel bij , maar op een website en in een schrift. Na de bevalling ga ik het helemaal uit werken op de pc en dan laten inbinden tot een echt boek ( ik maak dus eigenlijk mijn eigen 9 maandenboek)
Maar ik vind het wel leuk om bij te houden zodat je het later terug kan lezen en eventueel zwangerschappen kan vergelijken …