9 maanden beurs

Is er iemand die hier wel eens is geweest?

Is het leuk? Wat heb je er aan? Wat is er zoal te doen?



Ik vraag me een beetje of af het leuk is om naar zo’n beurs te gaan. Ik ben een keer naar een kinderopvangbeurs geweest toen ik zelf gastouder was, maar vond er niet zoveel aan toen (beurs was ook veel meer gericht op grote kinderopvangorganisaties), dus ben even op zoek naar ervaringen!

meerdere malen geweest op een (gratis) avond. Op zich wel leuk. Meerdere bedrijven staan er hun producten aan te prijzen dus het is een hoop verkooppraat. Je krijgt weinig gratis momenteel, wel wat sample dingetjes maar reken je niet rijk :wink:



Dit jaar gaan we waarschijnlijk weer maar lopen we in een kwartiertje over de 9 maanden beurs en gaan we daarna ff huishoudbeurs doen, gewoon voor een avondje uit met vriendin. Maar een hele dag naar rondzeulen, nee… (ik zou zoiezo niet in het weekend gaan! veel te druk!)

Als ik ga is het sowieso wo of do, omdat ik vrijdag op wintersport ga :slight_smile: Ben inderdaad ook bang dat het alleen maar verkooppraat is en verder niks en daar moet je dan 15 euro voor betalen… Dus ik twijfel enorm, maar neig naar niet gaan.

laat ik het zo stellen, we kiezen voor de ‘gratis’ avond omdat we er geen geld aan uit willen geven :wink: Alleen het geld wat we daar uitgeven. De 15 euro tja… die haal je er qua aanbiedingen niet echt uit. Zeker niet omdat je al zoveel kennis hebt met je kdv achtergrond.



Aerosleep e.d. staan er o.a. met hun producten en die hebben we uiteindelijk wel gebruikt, maar niet op de beurs gekocht maar gewoon via marktplaats :wink: Dat was toch een stukje goedkoper! Het is wel grappig maar nutricia, friso, mutsy, noem de grote bedrijven staan er allemaal met hun producten. De producten waar je volgens mij al een aardige keus in hebt gemaakt :wink:

Leuke beurs om ideeën op te doen en verkooppraatjes aan te horen :wink: als je overweegt zwanger te worden of net zwanger bent. Maar als je al wat verder bent, niet heel interessant of nieuw ofzo. Ben een keer met een vriendin naar de gratis avond geweest en dat vond ik ook wel voldoende.

Ik geloof dat ik dit toch maar oversla 8) Verkooppraatjes hoef ik niet, spullen heb ik al, ideeën genoeg, dus weinig te beleven voor mij geloof ik :wink:

Ik vond het wel leuk. Ik ben toen met nog 2 zwangere vriendinnen geweest met de trein en ik vond het echt een leuk dagje uit. Heb er ook een paar dingetjes gekocht toen.

ik vind het ook altijd erg leuk. maar dan ook het proeven op de huishoudbeurs enzo… lekker naar de drank hoek :smiley: hahaha



maar dit jaar sla ik ook over. niet zo’n zin in de drukte en gesjouw en de negenmaandenbeurs kan ik sowieso overslaan :wink:

Ik ben al twee keer geweest en vind het een gezellig uitje. Maar als je zwanger bent of net een kleintje hebt, heb je er meer aan omdat er voor de iets grotere kinderen weinig is.



Er zijn een paar bekende merken die producten “demonstreren” , je krijgt veel informatie en bij sommige stands kan je leuke / handige dingen kopen.

En er zijn veel stands waar je bonnen in kan vullen om prijzen te winnen.



Ik ben de eerste keer met mijn moeder geweest ( toen was ik zwanger ) en de tweede keer met een vriendin ( toen was mijn bijna een jaar oud )



We zijn toen ook gelijk door gelopen naar de huishoudbeurs…